۶۲۶۲۴۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه اوباما به آمریکایی‌های نگران از ترامپ

رئیس‌جمهور سابق آمریکا نامه‌های بسیاری از طرف آمریکایی‌هایی که نسبت به جو سیاسی کشورشان نگران هستند، دریافت می‌کند و به همین خاطر نامه‌ای را در پاسخ به نگرانی‌های آنها منتشر کرد.

ایسنا به نوشته روزنامه ایندیپندنت، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نامه‌های بسیاری از طرف آمریکایی‌هایی که نسبت به جو سیاسی کشورشان نگران هستند، دریافت می‌کند و به همین خاطر نامه‌ای را در پاسخ به نگرانی‌های آنها منتشر کرد.
باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این نامه ضمن ترغیب مردم به از دست ندادن امیدشان نوشت: پیشرفت کشور ما هرگز از مسیر مستقیم خود خارج نشده و همواره این احساس وجود دارد که هرگاه دو گام به جلو برمی‌داریم یک گام نیز به عقب برمی‌داریم.

وی افزود: اما امیدوارم این مساله را در خاطر داشته باشید که بخش اعظم مسیر آمریکا با حرکت رو به جلو تعریف شده است و مسیری که ما مشخص می‌کنیم هرگز تنها به یک شخص بستگی نداشته است.

یکی از سخنگویان باراک اوباما به یاهو نیوز که برای نخستین بار این نامه را دریافت کرده، گفت: اوباما این نامه را خطاب به افرادی که نگرانی‌های خود را درباره وضعیت آمریکا به اشتراک گذاشته‌اند و یا افرادی که می‌خواهند نظر اوباما را درباره دولت جدید آمریکا بدانند، ارسال می‌کند.

اوباما این مکاتبات را از طریق وب‌سایت خود و یا نامه‌هایی که به طور معمول به دفترش ارسال می‌شوند، دریافت می‌کند.

وی در این نامه از شهروندان نگران خواست تا مشارکت بیشتری در اداره کشور داشته باشند.

اوباما گفت: هر زمان که دموکراسی را بدیهی و مسلم دانسته‌ایم دموکراسی ما تهدید شده است و تغییر تنها زمانی رخ می‌دهد که مردم مشارکت داشته باشند. مادامی که مردمی چون شما به دنبال نظر دیگران هستند و برای دفاع از سربلندی و پیشرفت آمریکا تلاش می‌کنند، مطمئنم که آینده کشورمان روشن خواهد بود.

اوباما از زمانی که کاخ سفید را ترک کرده عمدتا از سیاست دوری کرده است اما وی صریحا برای دفاع از سیاست‌های کلیدی‌اش از جمله برنامه حمایت از کودکان مهاجر بدون مدارک هویتی و مهاجرتی موسوم به برنامه DACA (داکا) و همچنین قانون خدمات درمانی مقرون به صرفه موسوم به اوباماکر سخن گفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دموكراسي با بحث امنيت ملي فرق ميكند،،،،امروزه در أروبا و امريكا اداره سوسيال به اشتباه خرابكاران را در اجتماعشان پرورش و استعدادهاي برتر را ناديده و نابود ميسازند،،،ارزش در پيشبرد كار و تكنولوژي و قدرت تفكر وانديشه جامعه متخصص و كاردان است،،،،،شكوفا شدن اين موضوع راه كار و فرمول و مكانيزم ميخواهد،،،اوباما يك خرابكار لجن پراكن است ،،،،و ترامب يك ادم فهيم و دلسوز كه راهكار و فرمول و مكانيزم ندارد،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج