۶۲۶۳۸۸
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

وعده ۲۰روزه برای پرداخت پول گندم‌کاران

معاون وزیر جهاد کشاورزی از باقی‌ماندن ۲۵ درصد از مطالبات گندم‌کاران خبر داد و گفت: تا دو سه هفته آینده باقی‌مانده این مطالبات تامین و پرداخت می‌شود.

ایسنا: معاون وزیر جهاد کشاورزی از باقی‌ماندن ۲۵ درصد از مطالبات گندم‌کاران خبر داد و گفت: تا دو سه هفته آینده باقی‌مانده این مطالبات تامین و پرداخت می‌شود.
یزدان سیف در اظهار کرد: خرید تضمینی گندم به پایان رسیده و از ابتدای فصل برداشت تاکنون هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تن از این محصول استراتژیک از گندم‌کاران خریداری شده که ارزشی بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان داشته و تاکنون ۸۸۰۰ میلیارد تومان به حساب گندم‌کاران واریز شده و ۲۸۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز باقی مانده است.

وی افزود: طی هفته‌های آینده باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران تامین و پرداخت می‌شود و شرکت بازرگانی دولتی مانند سال گذشته از همه ابزارهای مالی خود برای تامین و پرداخت هرچه سریع‌تر دسترس گندم‌کاران استفاده می‌کند، چرا که دولت دغدغه بسیاری برای حل این مشکل کشاورزان دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: همچنین از بورس کالا و اوراق مرابحه استفاده خواهیم کرد؛ به گونه‌ای که حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مرابحه و ۷۰۰ میلیارد تومان نیز اوراق اسناد خزانه آماده است و مابقی آن نیز تخصیص‌هایی است که در اختیار شرکت قرار می‌دهند تا هرچه زودتر باقی مانده بهای محصول گندم‌کاران تامین و پرداخت شود.

سیف گفت: بیشترین میزان برداشت گندم مربوط به استان‌های خوزستان با یک میلیون و ۳۵۳ هزار تن، گلستان با یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن و استان فارس با ۹۰۰ هزار تن بوده که خرید تضمینی آن توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران انجام شده است.

به گزارش ایسنا، خرید تضمینی گندم هر ساله بیشترین بار مالی را روی دوش دولت‌ها می‌گذارد و طی سال‌های دولت یازدهم نیز میزان تولید و خرید تضمینی گندم رو به افزایش بوده است؛ تا جایی که سال گذشته به بیشترین حد ممکن یعنی ۱۱.۵ میلیون تن معادل حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید. اما امسال تولید و خرید تضمینی گندم کمتر شد و به حدود هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معادل ۱۱.۶ میلیارد تومان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اگر گندم ارزان وارد کشور میشه،چرا کشاورز را ترقیب به کشت گندم میکنید

      پاسخ ها

      • احسان

        عزیز دل پسر بابا تو بیا یه ماچی بده

    • بدون نام

      واقعاازکشاورزبیچاره ترنیست .چشم امیدشان به پول گندمه اینم آخرش

    • بدون نام

      واقعاازکشاورزبیچاره ترنیست .چشم امیدشان به پول گندمه اینم آخرش

    • امیر

      اقای روحانی اقای نوبخت یارانه نان که ازاد شده اگه به نانوا میدین پولشو کجا خرج کردین اگه صادر کردین مال یتیم نبوده پولش کجاست مگه از جیبتون دارید پول میدین به شرافت علی بن حسین داریم نان نسیه وقرضی میخریم شما قرار بود پول گندم رو ده روزه بدین شما نون نسیه و قرضی نخوردید زیر50 درجه گرما خم نشدید دروکنید شما بذرفروش و سم وکود و............ که ازشون نسیه باوعده سرخرمن وسیله گرفتین هرروز نمیان در خونتون شما به روزتون نیومده زمستون بی خرجی بمونید و نان قرضی با تربچه و پیاز بخوردید شما ابروتون جلو دختر و پسر و زن گرسنه تو خونه نرفته پول گندم یکیش پول چغندر پول بدبختی وعده های چغندر های خرمن شده با کارخونه های ورشکست شده که تحویل نمیگیرن رو چکار میکنید کاری کردید کشاورز فقط زنده بمونه زندگی مال شماست ما سعی کردیم زنده بمونیم سهم ما کشاورزان شده یه هوا که تنفس میکنیم و یه نان قرضی بخدا روز قیامت باید جواب بدین جمع کنید این وضعو

    • بدون نام

      من کشاورزم واقعا بیچاره شدیم پول نداریم نون بخریم تا مرز زندان رفتن هم رفتیم

    • کشاورز

      خدا لعنتتون کنه فقط همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج