جاباما
۶۲۶۸۱۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

حراج تراکتور پورشه

این تراکتور فوق‌العاده تمیز مانده و ترکیب بدنه قرمز و چرخ‌های کرم آن کاملا زیباست. این تراکتور برای کلکسیونرهای پورشه یک جواهر گرانبها باشد.

وب سایت عصر ایران: این تراکتور فوق‌العاده تمیز مانده و ترکیب بدنه قرمز و چرخ‌های کرم آن کاملا زیباست. این تراکتور برای کلکسیونرهای پورشه یک جواهر گرانبها باشد.
حراج تراکتور پورشه

پورشه، پس از ساخت و ارائه کاین در سال ۲۰۰۲ قلمرو جدیدی را کشف کرد. ناحیه‌ای برای دیزلی‌ها. اما این خودرو اولین وسیله دیزلی ساخت این کمپانی نیست. اولین محصول دیزلی پورشه در این ناحیه جسارت حرکت روی نواحی غیر جاده‌ای را دارد و گلی شدنش طبیعی و نه چندان ناراحت کننده محسوب می‌شود.
حراج تراکتور پورشه

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، زمانی که فولکس‌واگن به طراحی بیتل به عنوان "خودروی مردمی" آلمان پرداخت، "فردینانت پورشه" نیز به کار روی روی ماشین کشاورزی پرداخت که به "تراکتور مردمی" ژرمن‌ها تبدیل شوند.

حراج تراکتور پورشه

پورشه هرگز این تفکر و نگرش را عملی نکرد و تنها توانست 125 هزار تراکتور پورشه‌ای را بسازد. این میزان فاصله زیادی با تولید 20 میلیونی بیتل‌های تایپ 1 ساخته فولکس واگن داشت و حتی به گرد پای آن نیز نمی‌رسید.

حراج تراکتور پورشه

اما تراکتورهای پورشه هرگز در آمریکا محبوب نشدند. حدود هزار نسخه از این ماشین‌های کشاورزی در این کشور به فروش رسیدند. یک تراتور پورشه مدل جونیور 108L از یکی از جزایر انگلستان به آمریکا برده شده و قرار است در حراجی آتی آریزونا به فروش برسد.

حراج تراکتور پورشه

این تراکتور فوق‌العاده تمیز مانده و ترکیب بدنه قرمز و چرخ‌های کرم آن کاملا زیباست. این تراکتور برای کلکسیونرهای پورشه یک جواهر گرانبها باشد. مسئولین حراج انتظار دارند تا این تراکتور بین قیمت 30 تا 40 هزار دلار به فروش برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج