۶۲۷۲۸
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

توضیح بهنوش بختیاری درباره اتفاقات ماه‌عسل

بهنوش بختیاری در یادداشتی اختصاصی حرفهایی را با ما و مردم در میان گذاشت. حرف هایی که پیشنهاد می کنیم خواندنش را از دست ندهید.

توضیح بهنوش بختیاری درباره اتفاقات ماه‌عسل

روزنامه تماشا: بهنوش بختیاری در یادداشتی اختصاصی حرفهایی را با ما و مردم در میان گذاشت. حرف هایی که پیشنهاد می کنیم خواندنش را از دست ندهید.

بعد از برنامه «ماه عسل» و حضورم در آنجا احساس می کنم زندگی ام عوض شده. اگر بخواهم حقیقتش را بگویم این است که وقتی به خانه رسیدم احساس عذاب وجدان داشتم. با خودم می گفتم من نباید آبروی پدر و مادرم را می بردم. به پهنای صورتم اشک می ریختم و اصلا حال خوبی نداشتم. وقتی می خواستم بخوابم از خدا خواستم که به یک شکلی برای من نشانه ای روشن کند که بهمم کارم درست بوده یا خطا. شاید باورتان نشود صبح که از خواب بیدار شدم با انبوهی از پیامک و تماس بی پاسخ مواجه شدم که همه لطف و ابراز محبت بود. کمی آرام شدم، صفحه شخصی ام را باز کردم و واقعا شوکه شدم. هزاران مسیج و هزاران کامنت داشتم با این عنوان که دست مریزاد به شهامتت.

از خدا تشکر کردم که این نشانه را به من داد. من سال ها کار کردم و هیچکدام اینقدر کامنت نداشت و حالا با یک ربع برنامه انگار در صفحه ام انقلاب شد اما وقتی ایمان پیدا کردم که کارم درست است که برادر بزرگم که لیسانس حقوق دارد با من تماس گرفت و گفت: «بهنوش، دمت گرم دختر. تو حرف دل ما خواهر و برادرها رو زدی.»

توضیح بهنوش بختیاری درباره اتفاقات ماه‌عسل

راستش را بخواهم بگویم این است که من اصلا قرار نبود این حرف ها را روی آنتن بزنم، من رفته بودم به «ماه عسل» چون این تنها برنامه مورد علاقه من در تلویزیون است. من شیفته نگرش احسان علیخانی به مردم هستم. ایشان من را دعوت کرد و من هم با افتخار پذیرفتم و از چابهار خودم را به تهران رساندم. وقتی وارد سوله برنامه شدم اینقدر انرژی مثبت آنجا، من را گرفت که وقتی روی صندلی نشستم یک لحظه با خودم گفتم بهنوش تو که با لحظه لحظه بدبختی های میهمانان این برنامه اشک ریختی، تو که شب قدر این همه برای خدا ناله کردی، تو که از خدا خواستی تکانت بدهد خب این همان فرصت است. یک بار با خودت صادق باش. تو گذشته خوبی نداشتی، مدام از طرف خانواده تحقیر شدی، محبت مالی و معنوی نداشتی، روی پای خودت ایستادی و بزرگ شدی، حالا با همان پایی که تا اینجا آمدی جسارت را تمرین کن و با مردمت صادق باش. خوشحالم که تنها نماندم و ۳۰ میلیون بیننده آن برنامه پشتم ایستادند، خوشحالم که احسان علیخانی با برنامه و اجرای خوبش این موج را به من داد تا احساسم را با مخاطبم در میان بگذارم.

نه مردم، من حالا و در این لحظه پشیمان نیستم. وقتی می بینم که همکاران من تحت تاثیر حرکت من قرار گرفتندو گفتند کاش ما راستگویی را کمی از تو یاد بگیریم یعنی من کار درستی کردم. یادمان نرود که خیلی از دختران این مرز و بوم چشم انتظار محبت هستند، توروخدا به آنها محبت کنید، نگذارید به خاطر یک شیشه عطر دست به دامان پیرمردی سرمایه دار شوند. نگذارید به ازدواج اجباری تن دهند.

خدا پا به پای من آمد که قدم هایم به سمت اعتیاد و هیچ کار خطایی نرفت اما ممکن است خدا لحظه ای از فرزندانتان جا بماند، آن وقت چطور جواب آینده تلف شده آنها را می دهید؟ بگذارید این را اضافه کنم که من هنوز عاشق پدر و مادرم هستم، هر بار که مسافرت می روم یک چمدان سوغاتی برایشان می برم، مادرم را همه جا با خودم می برم و قطعا در روزهای آینده به دیدنشان می روم تا از دلشان دربیاورم.

از ته دلم آرزو می کنم وقتی رفتم خانه شان در را باز کنند و من را در آغوش بگیرند و تلافی تمام این سال ها باشد، از خدا با تمام قلبم می خواهم که پدرم در ۷۰ سالگی دچار تحول بشود و فرزدانش را به یاد بیاورید. می بینید هنوز «عشق» حلقه مفقوده اغلب زندگی هاست، پس خدایا به ما عشق بده.

اما آخرین کلامم در این یادداشت خطاب به احسان علیخانی است. من تصور می کنم تو یک پیامبر رسانه ای هستی که رسالتت را به نحو احسن انجام دادی، از تو و تیمت برای ساخت تمام این دقیقه ها در ماه عسل تشکر می کنم. روزگارت عسل.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      زندگی عجيب و جالب! تا به الان چه صبری داشته !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه تو خیلی ریلکس زندگی کردی از بقیه خبر نداری

    • شبنم

      بهنوش بختياري عزيز افرين به شجاعتت تو اولين كسي بودي كه اقرار كردي سختي كشيدي ما در جمع به همه ميگيم چقدر خوشبخت بوديم و در ناز و نعمت بزرگ شديم اصلا سختي وجود نداشته ولي بوده همه ما به نحوي سختي مزه كرديم ولي جلوي مردم نقابي به چهره زديم كه ما اصلا نمي دونيم سختي چيه سختي شده مثل مرگ كه براي همسايست نه براي ما باز هم افرين به شجاعتت عاشقتم

    • زهراجون

      تو حرف دل خیلی از مادخترا رو زدی ...
      کاش همه پدر و مادرا مثل پدر و مادر شیرین جسارت تغییر و داشتن....
      ای کاااااااش.....

    • بدون نام

      کارش فک کنم خوب نبود

    • حسن71

      ایول ایول ایول روزگار تمام ایرانی ها عسل باشه

    • همراه آبی

      همه آدما مشکل دارن اینم یکیش.چه به زبون بیارن چه نیارن

    • بدون نام

      من اين برنامه را نديدم . چه حر ف هايي بهنوش بختياري زد ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفت که والدینم به من محبت نکردند و صورتم با سیلی سرخه و دلم خونه و این ...

    • ققنوس

      درود بر خانم بختیاری و درود بر احسان علیخانی و درود بر برنامه ماه عسل

    • بدون نام

      خانم بختیاری از اینکه روراستی به شما تبریک می گویم الان این کامنت را که می نویسم ارامش قبله طوفان است از بچه گی به هیچ چیزی فکر نمی کنم جز کی باز در خونه دعوا جنگ ووغیره است الان که بزرگ شدم جز فردی افسرده وبیکار کسی نیستم والان هم با دلهره منتظره یک اتفاق بدم حتی اگر هم رخ نده.اقای علیخانی اگر صادق هستید ادامه دهید وموفق باشیدوگرنه ارزویم برای تمام جوان ها وخودم جز موفقیت وارامشی که هیچ موقع داشتم نیست.

    • منا

      بهنوش جان من به شخصه بهت افتخارمیکنم.توبه من شجاعتویاددادی.گلم برات ارزوی بهترین هارودارم.

    • بهار

      بهنوشم !وقتی بچه بودم پیشانی ام سوخت...منم مثه همه دخترا دوست داشتم تل بزنم به موهام ولی به خاطر این سوختگی ناچار با موهام پیشانی ام رو می پوشوندم همیشه آرزو داشتم که والدینم برام هزینه کنن و جراحی پلاستیک کنم ولی هیچوقت این کارو نکردن.الان بزرگ شدم و منم میخوام مثه تو پولدار شم و خودم جراحی کنم،در ضمن هیچ کینه ای از والدینم ندارم.

    • nassim

      بهنوش عزیز سلام
      به نظر م و تمام هم قبیله ای هام کارت عالی بود.خیلی خوبه که شما مثل خیلی ها که به پست و مقام می رسن نقاب به چهره نزدید و واقعیت ها رو گفتید.به قول آقا احسان عزیز صندلی ماه عسل یه چیز عجیبیه که هر کی می شینه روش مثل عسل زلال می شه و صادقانه حرف دلش رو می زنه.برنامه ماه عسل هم به خاطر صداقت مجریشه که این همه محبوب شده.
      لحظه هاتون شیرین مثل عسل

    • بدون نام

      بهنوش عزیز خیلی دوست دارم .

    • زهره از اصفهان

      بهنوش عزیز خیلی دوست دارم .

    • بدون نام

      سلام . خانوم بختیاری . حرفی که به آن بزرگ مرد زدی تو قوم بختیاری مثل...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج