adexo3
۶۲۷۴
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

وجود یک میلیارد فکر نابکار در دنیا!

کلیدواژه هایی که ماهیت جنسی دارند...

طبق این تحقیقات مشخص شده بسیاری از زنانی که به دنبال تصاویر مستهجن می‌روند، دچار شکافی ذهنی می‌شوند که هوشیاری آنها را هدف قرار می‌دهد که اولین نشانه‌های آن بیزاری از خانواده و همسر است.

تمام حرف این کتاب کنجکاوانه و شاید عجیب و غریب را می‌توان در فصل یازدهم جستجو کرد جایی که نویسندگان آن سعی می کنند این موضوع را توضیح دهند که مثلاً تابلو و اثر هنری مثل مونالیزا با ساندویچ های فست فود یا رمان‌های عاشقانه و ویدئوهای مستهجن هیچ فرقی ندارد و در خیلی از موارد این آثار از این تابلو ارزش بیشتری دارند!

هر کدام از این کارها ساخته دست یک انسان است که با روش ها و راههای متفاوت بخشی از احساسات درونی ما انسان‌ها را بیدار می کند و به نوشته «اوگی اوگاس و سای گادام» نویسندگان کتاب «یک میلیارد فکر نابکار» همه این راه‌ها در اصل احساساتی از درون انسان را بیدار می کند که در نوع خود کاملاً متفاوت است.

«راز لبخند ژوکوند، روش های جدید ساخت غذاهای آماده، قهرمان‌های خیالی داستان‌ها و رمان‌ها و یا لذت‌های گناه پشت صدها میلیون صفحه لپ‌تاپ‌های شخصی» همگی روی بخش هنرهای دستی مغزمان به طور مشابه اثر می‌گذارند ولی اثرات بعد از آن تفاوت های اساسی دارند. نویسندگان در این فصل اعتقاد خود را بر اساس تحقیقات دانشمندان اینگونه بیان می کنند که تصاویر مستهجن از طریق همان کانال‌های عصبی به مغز منتقل می شود که آثار هنری بر آنها تاثیر می‌گذارند با این حال این تصاویر حس کاذبی از شهوت را ایجاد می کنند که بر خلاف آثار هنری تاثیر منفی روی ساختار و سلول‌های مغزی بر جای می گذارد.

کلیدواژه هایی که ماهیت جنسی دارند...

اوگاس و گادام در تحقیقات گسترده‌ای روی دانشجویان دانشگاه بوستون روی کلمات جستجوی آنها در گوگل تمرکز کردند. با جمع آوری داده های بین جولای ۲۰۰۹ تا جولای ۲۰۱۰ یافته ها نشان می‌دهد ۵۵ میلیون از ۴۰۰ میلیون واژه جستجو شده در فضای اینترنت ماهیتی جنسی دارد. آنها در تحقیقات خود متوجه شدند که جمعیتی که بیشتر از این کلمات استفاده می‌کند در دنیای واقعی بیشتر دچار خطا و انحراف اخلاقی می‌شود و در حقیقت کلمات و آرزوی گناه، خود عمل گناه را به همراه دارد که در زنان موجب خیال پردازی و در مردان علاوه بر این، اشتیاق به هجوم را زیاد می‌کند.

طبق این تحقیقات مشخص شده بسیاری از زنانی که به جای مطالب رمانتیک به دنبال تصاویر مستهجن می‌روند، دچار شکافی ذهنی می‌شوند و این شکاف آثار روانی مخربی در ساختار بدنی آنها به همراه دارد و به ادعای نویسندگان کتاب، هوشیاری ذهنی زنان را هدف قرار می‌دهد که اولین نشانه‌های آن بیزاری از خانواده و همسر است. ساختار تخریب شده روان چنین زنانی که نویسنده‌ها از آن با نام خانم مارپل اثر آگاتا کریستی یاد می‌کنند، همیشه به مردان اطراف خود و حتی همسر خود مشکوک هستند و در مقابل آنها جبهه می‌گیرند ولی در مورد رفتارهای جنسی چنین شکی را از خود نشان نمی‌دهند.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کلیدواژه هایی که ماهیت جنسی دارند...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج