adexo3
۶۲۸۱۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تردد عادی در مرز خسروی جریان دارد

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: تردد عادی در مرز خسروی جریان دارد و بازرگانان می توانند از این مرز به صورت عادی برای سفر به عراق استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: تردد عادی در مرز خسروی جریان دارد و بازرگانان می توانند از این مرز به صورت عادی برای سفر به عراق استفاده کنند.

شهریار حیدری درباره عدم استقرار نیروهای عراقی در مرز خسروی و انجام نشدن تردد زائرین اربعین از این مرز با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده بود، زائران می توانند از این مرز عبور کنند، اظهار داشت: تردد عادی در مرز خسروی در جریان است و ما با کشور عراق در این مرز مراودات و رفت و آمد عادی و بازرگانی داریم و همچنان تجار و بازرگانان می توانند از این مرز بصورت عادی برای سفر به عراق استفاده کنند.
وی اظهار داشت: تا ۲۳ آبان ماه تردد کامیون ها بجز کامیون های حامل مواد فاسد شدنی، از سه مرز شلمچه، مهران و چزابه ممنوع است ولی در مرز خسروی تردد بصورت عادی جریان دارد.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: این تصمیم به دلیل حجم بالای خودرو در این سه نقطه مرزی و جهت جلوگیری ترافیک در محل های ورودی در مرز گرفته شده است.
حسین ذوالفقاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش از این اعلام شده بود که امسال و برای سهولت سفر زائران اربعین به عتبات عالیات مرز خسروی نیز به سه مرز شلمچه، چزابه و مهران افزوده شده است، گفت: متاسفانه دولت عراق براساس ملاحظاتی امنیتی اعلام کرد که از این مرز زائران اربعین نمی توانند عبور کنند.

گمرک جمهوری اسلامی نیز روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد که عبور کامیون ها تا ۲۳ آبان ماه از چهار مرز، خسروی، مهران، چزابه و شلمچه ممنون است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج