۶۲۹۵۸۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

امام جمعه موقت اهواز:

مراسم اربعین نباید دولتی شود

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که باید اعتبارات ملی برای حماسه اربعین حسینی در نظر گرفته شود، گفت: اولویت‌ها در استان خوزستان بسیار زیاد است و ما نمی‌توانیم از اعتبارات مردمی برای اربعین هزینه کنیم و باید برای این موضوع اعتبارات ملی در نظر گرفته شود.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت اهواز با بیان این که باید اعتبارات ملی برای حماسه اربعین حسینی در نظر گرفته شود، گفت: اولویت‌ها در استان خوزستان بسیار زیاد است و ما نمی‌توانیم از اعتبارات مردمی برای اربعین هزینه کنیم و باید برای این موضوع اعتبارات ملی در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده در نشست شورای اربعین استان خوزستان که در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، اظهار کرد: برای اربعین سال آینده باید از اکنون اقدامات لازم را انجام دهیم و برای لغو روادید با طرف عراقی به توافق برسیم.

وی افزود: چنانچه صدور روادید از جانب کشور عراق لغو شود، سال آینده با جمعیت دوبرابری زائران مواجه خواهیم شد.

حسن‌زاده با اشاره به پرداخت عوارض خروج از کشور زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: باید برای دریافت عوارض اقداماتی جدی انجام شود و تصمیم‌گیری کنیم که آیا زائران اربعین عوارض پرداخت کنند یا خیر.

وی با بیان اینکه اربعین نباید دولتی شود، گفت: هر سال در مسیر مرزهای شلمچه و چذابه شاهد مواکب دولتی هستیم. نباید دستگاه‌های دولتی در این حماسه برای تبلیغات خود حضور داشته باشند زیرا این یک حرکت مردمی است و باید مردمی اداره شود.

امام جمعه موقت اهواز به کمبود اعتبارات استانی خوزستان برای موضوع اربعین اشاره و تصریح کرد: اعتبارات استانی در بحث اربعین کافی نیست و باید به این اعتبارات افزوده شود.

وی با بیان اینکه باید اعتبارات ملی برای حماسه اربعین حسینی در نظر گرفته شود، گفت: اولویت‌ها در استان خوزستان بسیار زیاد است و ما نمی‌توانیم از اعتبارات مردمی برای اربعین هزینه کنیم که باید برای این موضوع اعتبارات ملی در نظر گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      ....به بهونه اربعین بودجه بگیرن هرکاری دلشون میخواد بکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج