۶۲۹۸۰۸
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

کشف ۷حلقه مار کمیاب از شکارچیان در سرباز

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هفت حلقه مار سمی و کمیاب از گونه های مختلف از شکارچیان متخلف در این شهرستان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هفت حلقه مار سمی و کمیاب از گونه های مختلف از شکارچیان متخلف در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سیامک مرادی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عده ای سودجو در سرباز اقدام به شکار و قاچاق حیوانات کمیاب می کنند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
کشف 7حلقه مار کمیاب از شکارچیان در سرباز
وی افزود: با تلاش ماموران چهار نفر از شکارچیان که اقدام به گرفتن مارهای سمی کمیاب به صورت زنده و قاچاق آنها به خارج از کشور می کردند، دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از محل اختفای این قاچاقچیان هفت حلقه مار سمی کمیاب از گونه های مختلف کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده های مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سرباز تاکید کرد: نیروی انتظامی با افراد سودجو که می خواهند به چرخه طبیعت و محیط زیست صدمه بزنند براساس قانون قاطعانه برخورد می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خجالت اوراست بخداهرعاقلی مارسمی رامی کشدوازبین می برداین بیچاره هاازاین راه کسب روزی می کنند شمامجرم خطاب می کنیدجاییکه انسانیت وعقل تقسیم می کردند این جماعت خواب بوده اندوبجای ان جهل دریافت کزده اند

      پاسخ ها

      • آرشا

        گرامی همین موجوداتی که شما به راحتی در مورد کشتنشون حرف میزنی ضامن سلامتی و حیات وحش و کنترل چرخه ی طبیعت هستند واقعا تاسف خوردم وقتی حرف شما رو خوندم، جهان سوم جای خیلی دردناکی هست.

    • بدون نام

      ارشاعزیزالبته بچه یقه سفیدجاش درجهان سوم نیست چون ازفقروتنگدستی چیزس نمی فهمد مکانی که صحبتش است مسیرقاچاق موادمخدراست ان افرادهم بیکارهستندجهان ماورائطبیعه ای بقیه اش باخودت دانشمنداروپایی حدس بزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج