جاباما
۶۳۰۶۲۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

درخواست جمعی از نمایندگان غرب از روحانی

تعدادی از نمایندگان غرب کشور در مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور کشورمان خواستار بسیج تمام امکانات در جهت عملیات امدادرسانی به مجروحین حادثه زلزله و عادی نمودن اوضاع شدند.

خبرگزاری مهر: تعدادی از نمایندگان غرب کشور در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان خواستار بسیج تمام امکانات و بکارگیری تمام توان سازمان مدیریت بحران، هلال احمر و دستگاههای اجرایی سطح کشور و استانهای همجوار در جهت عملیات امدادرسانی به مجروحین حادثه و عادی نمودن اوضاع شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم

با سلام و احترام

همچنان که استحضار دارید متاسفانه در حادثه تاسف بار زلزله اخیر تعدادی از هموطنان عزیز استان کرمانشاه از جمله در شهرستانهای قصر شیرین و سرپل ذهاب فوت شده یا زخمی گشته اند. ضمن تسلیت و ابراز همدردی با مردم خوب و انقلابی این خطه از میهن اسلامی نظر رئیس جمهور محترم را به موارد زیر معطوف می داریم.

۱-لازم است سریعا با بسیج تمام امکانات و بکارگیری تمام توان سازمان مدیریت بحران، هلال احمر و دستگاههای اجرایی سطح کشور و استانهای همجوار در جهت عملیات امدادرسانی به مجروحین حادثه و عادی نمودن اوضاع اقدام گردد.

۲-همچنان که استحضار دارید بیمارستان سرپل ذهاب جزو اولین ساختمان هایی بود که بر اثر زلزله تخریب گردید و بیماران و کارکنان در زیر آوارها گرفتار شدند که یکی از نشانه های عدم توسعه یافتگی این مناطق و بی توجهی دولت های متعدد به این منطقه محروم از کشور می باشد که لازم است سریعا با تخصیص اعتبارات، جهشی نسبت به جبران این محرومیت و عدم توسعه یافتگی اقدام گردد.

۳-اثرات تاسف بار زلزله مذکور این هشدار را به مسئولین داد که ساختمان ها و امکان مسکونی شهرسها و روستا و مراکز دولتی از استحکام مناسبی برخوردار نبوده لذا ضرورت دارد در این رابطه در همه مناطق کشور اقدام جدی و پیشگیرانه صورت گیرد.

۴-همچنان که در زمینه آمار بیکاران استان کرمانشاه و شهرهای غرب کشور رتبه اول را دارد متاسفانه از نظر توسعه و عمران شهری و روستایی هم به این مناطق بی توجهی صورت گرفته است. لذا ضروری است همه جانبه و عادلانه زمینه رشد همه مناطق کشورفراهم گردد.

با احترام

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید به هم وطنانمون برسین ازنان شبم واجب‌تر چرازدزلزله نساختین پیشگیری یعنی چچی

    • سعید

      آقای روحانی توروخدا ،خودتون تشریف نبرید و به دیگرمسئولین هم بفرمایید حدالمقدور با تلفن اوامر خودشون رو اعلام کنند،چون با حضور شما مسئولین فقط و فقط ازدحام بوجود می آورد و باعث اخلال در کار امداد رسانی میشود،به مردم عزیز استان کرمانشاه مخصوصا کسانی که دچار حادثه شدند میگویم که در منطقه ما ۱۵سال پیش زلزله اومد و بالای ۳۰۰نفر کشته شدند،آن موقع فکر میکردیم دنیا به آخر رسیده و خدا در حقمان بیرحمی کرده ولی به خود خدا قسم همون بلای طبیعی باعث شد منطقه ما آباد و برکت به زندگی مردمان بیاید،شما عزیزان هم مطمئن باشید خدا کمکتون میکنه

    • بدون نام

      چقد فعال و دلسوز مردم هستین!!!خوبه یادتون افتاد!!!مردم چقد بدبختن که شماها نماینده هاشون هستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج