۶۳۰۷۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معرفی مقصران آتش سوزی «رگ سفید»

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت که مدیرعامل شرکت‌ نفت علل و عوامل مقصر در حادثه آتش‌سوزی «رگ سفید» را به کمیسیون اطلاع خواهد داد.

خبرگزاری فارس: سیدعلی ادیانی راد نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه دستورکار نشست ارزیابی آخرین وضعیت آتش‌سوزی چاه نفت «رگ‌سفید» بود، اظهارداشت: کمیسیون انرژی از قبل، مدیران ارشد شرکت ملی نفت از جمله مدیرعامل این شرکت و مدیران عامل شرکت‌های فرعی حفاری و نفت جنوب را به نشست امروز دعوت کرده بود تا با حضور آنان ابعاد این حادثه آتش‌سوزی را بررسی کند.

ادیانی از ارزیابی علل و عوامل حادثه آتش‌سوزی در رگ‌سفید در نشست امروز خبر داد و گفت: مدیران عامل شرکت ملی نفت و شرکت حفاری و شرکت نفت جنوب گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده و نیز اقدامات در دستور کار خود جهت مهار این آتش به اعضای کمیسیون انرژی ارائه دادند.

وی در ادامه اظهارداشت: در نشست امروز کمیسیون انرژی اعضای کمیسیون تصریح کردند که بنایشان تعامل با مدیران عامل شرکت‌هایی است که درگیر با مسئله آتش‌سوزی چاه نفت رگ‌سفید هستند،‌ قرار دارد و نیز از از همه نیروهایی که بسیجی‌وار تلاش خود را مصروف مهار این آتش کرده‌اند، حمایت می‌کنند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به اطفاء هرچه سریعتر آتش‌سوزی چاه نفت رگ‌سفید گفت: در پایان نشست امروز کمیسیون انرژی مقرر شد مدیران عامل شرکت‌های یاد شده پس از اتمام مهار آتش، علل و عوامل مقصر در این حادثه از نیروی انسانی گرفته تا نقائص فنی و کمبودهای مالی را به کمیسیون اطلاع دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج