۶۳۱۱۰۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

خصوصی‌ترین خاطرات هیلاری کلینتون به فارسی

کتاب «آنچه اتفاق افتاد» نوشته هیلاری کلینتون توسط انتشارات نشر نواندیش منتشر شده است.

خبرگزاری ایلنا: کتاب «آنچه اتفاق افتاد» نوشته هیلاری کلینتون با ترجمه فریبا جعفری‌نمینی توسط انتشارات نشر نواندیش به تازگی منتشر شده است.

هیلاری کلینتون در این کتاب تمام وقایعی که سبب شد تا ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برسد را در پنج فصل‌ به نام‌های استقامت، رقابت، خواهرانه، ناامیدی و انعطاف‌پذیری برای شما بیان می‌کند. او در کتاب «آنچه اتفاق افتاد»، از زن بودن در دنیای سیاست و پشت پرده سیاست در آمریکا و همچنین علل شکست و موفقیت کمپین‌های انتخاباتی نوشته است.
خصوصی‌ترین خاطرات هیلاری کلینتون به فارسی

کلینتون در این اثر که تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته و عنوان پرفروش‌ترین کتاب غیرداستانی در پنج سال گذشته را نیز از آن خود کرده، از رسوایی اخلاقی همسرش، نظرات خود درباره رقابت با ترامپ، تاثیر جمله‌های قصار و نقل ‌قول‌های بزرگان در حل بحران‌های متعدد زندگی‌اش نوشته است.

هیلاری در مقدمه کتابش نوشته است:

«در گذشته، به دلایلی که در این کتاب شرح خواهم داد، تصور می‌کردم باید در انظار عمومی بسیار مراقب و محتاط باشم، مانند آکروبات‌بازی که روی یک سیم راه می‌رود بی‌آنکه توری در زیر پاهای او، برای فرو افتادنش آماده شده باشد. اما اکنون من سپر دفاعی‌ام را برداشته‌ام.»

پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم:

«برای اولین‌بار، هیلاری کلینتون احساسات و تفکرات خود را در طول یکی از بحث‌برانگیزترین و غیرمنتظره‌ترین انتخابات در تاریخ امریکا آشکار کرده است. او اکنون، فارغ از محدودیت‌های دوره مبارزات انتخاباتی، شما را با خود در یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌ها به‌عنوان اولین بانوی نامزد انتخاب ریاست‌‌جمهوری از سوی یکی از بزرگ‌ترین احزاب سیاسی امریکا همراه خواهد کرد.

شما در این سفر همراه با هیلاری، تبعیض جنسیتی، خشم، پستی‌های ناامیدکننده و بلندی‌های هیجان‌انگیز، پیچیدگی‌هایی عجیب‌تر از داستان‌های تخیلی، دخالت‌های روسیه و شکستن تمام قوانین توسط حریف را تجربه خواهید کرد. این‌ها خصوصی‌ترین خاطرات هیلاری کلینتون هستند.

هیلاری کلینتون در این کتاب از نحوه مبارزه علیه دونالد ترامپ خواهد گفت، اشتباهاتش را برایتان شرح خواهد داد و خواهد گفت که چگونه توانسته است بر این شکست غریب و خردکننده فائق آید و بار دیگر به زندگی شاداب و عادی خود بازگردد. هیلاری به شما خواهد گفت که زن بودن در عرصه سیاست، او را با چه چالش‌هایی روبه‌رو کرده است، از انتقادها درباره صدا، سن و ظاهرش و همچنین کلیشه‌هایی خواهد گفت که دیگران بدان باور داشتند و از او نیز می‌خواستند آن‌ها را بپذیرد.

هیلاری با مدارک و شواهد نشان می‌دهد که در این انتخابات بی‌سابقه‌ترین اهانت‌ها و بی‌توجهی‌ها به دموکراسی شده است. او با در کنار هم قرار دادن اتفاقات، نقشه‌ای را ترسیم می‌کند که نشان می‌دهد چه خطراتی در برابر آیندة امریکا قرار دارد و چرا باید آن‌ها را دریافت تا بتوان از دموکراسی در جهان آینده محافظت کرد.»

ناشر نیز در یک جمله کتاب را اینگونه تعریف کرده است: انتخابات سال ۲۰۱۶ امریکا اتفاقی بی‌نظیر و تاریخی است و کتاب آنچه اتفاق افتاد همه این داستان را بی‌کم‌وکاست برای شما شرح خواهد داد.

هیلاری رودهام‌کلینتون متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ ایالت «ایلینویز» امریکاست. او پس از پایان تحصیلات در کالج «ولزلی» در رشته علوم سیاسی، در سال ۱۹۶۹ وارد مدرسه حقوق دانشگاه «ییل» شد و سال ۱۹۷۳ دکترای حقوق را از همین دانشگاه دریافت کرد. در دوران دانشجویی با بیل کلینتون آشنا شد و سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند.

سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام «چلسی» شدند. هیلاری مدت ۱۲ سال بانوی اول آرکانزاس بود. با انتخاب بیل کلینتون به‌عنوان رئیس‌جمهور امریکا، هیلاری بانوی اول کشور شد. سال ۲۰۰۰ هیلاری کلینتون سناتور ایالت نیویورک شد. او یکی از اولین زنان منتخب در مجلس سنای امریکا بود. اول دسامبر ۲۰۰۸ باراک اوباما رسماً هیلاری کلینتون را وزیر امور خارجه دولت خود معرفی کرد. او همسر، مادر و مادربزرگ است.

کتاب «آنچه اتفاق افتاد» نوشته هیلاری کلینتون با ترجمه فریبا جعفری‌نمینی در ۴۶۱ صفحه و به قیمت ۳۹۹۰۰ تومان توسط انتشارات نشر نواندیش منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      انچه اتفاق افتاد نه .. انچه باید اتفاق میفتاد ..‌ شماها و سیاستمدارا رو هم گذاشتن تا مردم با انتخابات تخلیه روحی و هیجانی بشن و تصور کنن کاره‌ای هستن .. شماهارو نباید جدی گرفت .. و البته شما تحت امرید به ایجاد بحران و باقی کثافات و‌معامله بر سر مردم جهان و کشتار نهان و اشکار !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج