۶۳۱۴۴۹
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آقای نهاوندیان، مردم رسم دستگيری را هم بلدند!

روزنامه اصولگرای جوان نوشت: معاون اقتصادي رئيس‌جمهور براي حل بخشي از مشكل زلزله‌زدگان غرب كشور راهكاري ارائه مي‌دهد كه براي چنين مقامي گفتن چنين حرفي چندان جالب به نظر نمي‌رسد.

روزنامه اصولگرای جوان نوشت: معاون اقتصادي رئيس‌جمهور براي حل بخشي از مشكل زلزله‌زدگان غرب كشور راهكاري ارائه مي‌دهد كه براي چنين مقامي گفتن چنين حرفي چندان جالب به نظر نمي‌رسد.
محمد نهاونديان در مقام يك مسئول اقتصادي در دولت به جاي هر راهكار اقتصادي كه بايد براي حل مشكلات زلزله زدگان ارائه كند، در كانال تلگرامي خود از مردم خواست كه نذورات آخر ماه صفر خود را به زلزله‌زدگان اختصاص دهند: «شايسته است كه در آستانه سوگواري رحلت پيامبر(ص) و كريم اهل بيت (ع) و امان مردم ايران (ع)، احسان دوستداران اين خاندان كرامت، به سوي مناطق آسيب ديده گسيل شود.»
این روزنامه در ادامه نوشت: به نظر مي‌رسد نهاونديان فراموش كرده كه نه واعظي منبري است و نه فعال فرهنگي و روزنامه نگار، بلكه معاون اقتصادي رئيس‌جمهور است و اينكه راه حلش مبتني بر پول و نذر مردم است، نشانه خوبي براي مديريت بحران دولت متبوعش نيست. از نهاونديان كارهاي بزرگ‌تري بايد برمي‌آمد كه براي زلزله زدگان انجام دهد.
او سال‌ها رئيس اتاق بازرگاني ايران بود و رابطه خوبي با بازرگانان و تجار دارد، اگر نگوييم كه خود از اين قشر است؛ پس براي او خيلي راحت بود كه با همكاران سابقش يك جلسه بگذارد و پيشنهاد كند درصدي از سودشان را براي زلزله زدگان اختصاص دهند.
وگرنه مردمي كه اهل نذر براي ائمه عليهم السلام هستند، رسم دستگيري از هموطنانشان را هم بلدند و اين گونه نيست كه چون نذري مي‌دهند، ديگر از پولشان براي زلزله زدگان خرج نخواهند كرد. هر دو را با هم جمع مي‌كنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما خودمون نذری داریم
      قبل از این که منتظر راهنمایی های این آقا باشیم یک مقدر کمک نقدی به حساب هلال احمر واریز کردیم
      کمک به جای خود نذر هم به جای خود

    • آرش

      با سلام
      مردم سخاوتمند و فهیم ما ، از نظر یاری رساندن به هموطن و همنوع در جهان ، بی نظیر هستند و نیازی به توصیه ثروتمندان بی درد ندارند .

    • بدون نام

      عالی بود.

    • رستمی

      بسیار عالی دقیقن فکر کنم هر کدوم رانتی که از انحصار واردات و صادرات را دارند تنها 1 درصد اهدا کننددیگه نیازی به جمع کردن نذورات نباشه

    • بدون نام

      یه بار نشد بگن ما خودمون هم کمک میکنیم، تا کم میآرند گیر میدهند به امام حسین و زیارت و نذوراتشون

    • یعقوب

      این مثل معروفه خسبس نم پس نمیده از جیب خودش نمیده میخاد ازمردم بگیره به اسم خودش تمام کنه

    • رسول

      آقای جوان .آقای نهاوندیان صرفنظر از اینکه چه پستو مقامی داشته ودارد واقعیتی را گفته که بسیاری از مردم به آن باور دارن و آن اینکه :
      در این شرایط دشوار و سنگینی حادثه که فعلا جبران مافات برای دولت به تنهایی مشگل است .صرفنظر از احترام به عقاید مردم در ادای نذورات .اما در وضع فعلی چه لزومی دارد مردم یا دولت میلیونها تومان هزینه نذورات و شله زردو چلو خورش را برای من نوعی شکم سیر که یخچالو فریزرم مملو از غذا های نذری است نمایند در حالیکه هموطنانم گرسنه و چشم براه کمک ما هستن.لطفا اینقدر آتش بیار معرکه نباشید .

    • مسعود

      واقعا احسنت

    • بدون نام

      انصافا این یکبار و موفقم.کاملا

    • haimiirani

      سلام
      ما آنچه شرط بلاغت است گفتيم..خواه پند گير خواه ملال

    • بدون نام

      تو دهات ما قدیما خوانیین اگر مردم روستا مون از گرسنگی میمردن یک قرون کف دستشون نمیگذاشتن ولی وقتی یک غریبه میامد تو روستا خان روستا اونو میبرد خونه و و ازش پزیرایی میکرد و کمکش میکرد حالا شده دولت ما برای این که ازسون تعریف کنن ملیلرد میفرستن این و ر اون ور به ملت ما که میرسن میگن نداریم نذری بدین ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج