۶۳۱۸۵۶
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

چه کسی «زلزله» را میز محاكمه کرد؟!

جهانگيري اول بار پس از زلزله ميز محاکمه را وسط گذاشت و روحاني سپس آن را با خود به کرمانشاه برد.

جوان آنلاین: جهانگيري اول بار پس از زلزله ميز محاکمه را وسط گذاشت و روحاني سپس آن را با خود به کرمانشاه برد.
در حالي كه در روند كمك به حادثه ديدگان زلزله كرمانشاه به خاطر كشمكش‌هاي سياسي و برخی سوءمدیریت‌ها مشكلاتي نیز دیده می‌شود، روز گذشته رئيس‌جمهور خواستار آن شده كه اين واقعه به ميز محاكمه تبديل نشود. البته روحانی روزی که به کرمانشاه سفر کرد، خود به نوعی میز محاکمه را هم با خود به آنجا برد. ‌

میز محاکمه را براي نخستين بار‌ اسحاق جهانگيري معاون اول خود روحاني ‌وسط گذاشت. جايي كه وي تنها ساعتي بعد از وقوع زلزله كه هنوز ابعاد واقعي آن رخ ننموده بود، مدعي شد كه «بيشتر خانه‌هاي تخريب شده در استان كرمانشاه متعلق به مسكن مهر بوده است!» پس از اين گفته‌ها بود كه رسانه‌هاي نزديك به دولت نيز با خط گرفتن از جمله اسحاق جهانگيري، خط اصلي خبر را به جاي تشويق مسئولان و مردم به امداد رساني و كاهش آلام مصيبت ديدگان به سمت معرفي مقصر بردند و اصل اين واقعه تلخ و آنچه در اين شب‌ها بر مردم آسيب ديده غرب كشور مي‌گذرد، در حاشيه قرار گرفت.

‌رئيس‌جمهور ‌ هنگام حضور در مناطق آسيب ديده ‌ پروژه‌ای را که حالا میز محاکمه می‌نامد دنبال و در جمع مردم عنوان كرد «در اين حادثه برخي ساختمان‌هايي كه به صورت تعاوني و دولتي ساخته شده و از عمر احداث آنها زمان كمي مي‌گذرد، تخريب و دچار حادثه شده‌اند». رئيس‌جمهور در ستاد بحران استان نيز گفت«وقتي به سر پل ذهاب رفتيم ديديم كه چگونه خانه‌هاي مردم كه در كنار خانه‌هاي مسكن مهر بود حتي شيشه‌هايش هم نشكسته بود اما خانه‌هاي مسكن مهر تخريب شده بودند.» جالب آنجا بود كه اين سياسي كاري چهره‌هاي دولتي در خصوص زلزله كرمانشاه با اعتراض چهره‌هاي اصلاح طلب نيز همراه شده است. جايي كه عبدالله رمضانزاده به گفته‌هاي وزير راه و شهرسازي در خصوص مسكن مهر مي‌تازد و در توئيتر خود مي‌نويسد: «جناب آخوندي! فقط مسكن مهر نيست. بيمارستان سرپل ذهاب كه كارفرمايش وزارتخانه شماست هم كاملاً تخريب شده. » حال فارغ از اينكه در اين پروژه حق با چه كسي است، بايد امیدوار بود كه گفته‌هاي روز گذشته رئيس‌جمهور در جلسه هيئت دولت ‌ آبی بر آتش سياسي كاري زلزله كرمانشاه شود. اتفاقي كه مي‌تواند تمركز همگان را به موضوع رفع آلام و رنج‌هاي هموطنان آسيب ديده معطوف كند. اگرچه نياز است در موقعيت مناسب و فارغ از هر سياسي كاري و بر اساس يك كار دقيق كارشناسي كيفيت ساخت پروژه مسكن مهر و ميزان تأثيرش در خسارت‌هاي اين زلزله مورد ارزيابي قرار بگيرد و با خاطيان نيز برخورد صورت پذيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که دق مرگ میشوی از روی غرض ورزی

    • نیلوفر

      من دردودوره انتخابات به جناب دکترروحانی رای دادم باتمام وجودم وقلبم ایشان رالایق اینکاردانستم اما من بعنوان یک حامی سرسخت ایشان رابه میزمحاکمه میکشانم فقط بیک دلیل چرا زمانی به کرمانشاه آمدید ازماشین پیاده نشدید ومردم زجردیده رادرآغوش نگرفتید تا مرهمی بردلسوختگان وستمدیدگان باشید من ازاین منظر نگاه کردم چون ریئس جمهور من وما هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از ترس جونش روحانی مردم فقیر را دوست ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج