adexo3
۶۳۳۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حداقل افزایش شهریه مهدهای کودک

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: حداقل افزایش شهریه مهدهای کودک در سال جاری ۲۵ درصد است و نرخهای جدید از شهریور ماه ماه ابلاغ و از مهرماه در سراسر کشور اجرایی می شود.

خبرگزاری مهر: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: حداقل افزایش شهریه مهدهای کودک در سال جاری ۲۵ درصد است و نرخهای جدید از شهریور ماه ماه ابلاغ و از مهرماه در سراسر کشور اجرایی می شود.

محمد نفریه با بیان این مطلب افزود: شهریه های مهدهای کودک در سال جاری براساس مناطق مختلف تعیین شده است و بیشترین شهریه مربوط به مناطق بالای استان تهران است.

وی با اشاره به اینکه حداقل و حداکثر شهریه مهدهای کودک اعلام شده است، گفت: شهریه مهدهای کودک نسبت به سال گذشته حداقل ۲۵ و حداکثر ۲۶.۵ درصد افزایش یافته است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: در شهریه های اعلام شده هزینه رفت و آمد کودک و کلاسهای و خدمات فوق برنامه لحاظ نشده و با ارائه خدمات اضافه ۱۰ درصد به شهریه اضافه می شود.

به گفته نفریه، شهریه مهدهای کودک به تمامی استانها ابلاغ و از ابتدای مهر ماه رسما اجرایی خواهد شد و هیچ مهد کودکی اجازه افزایش بیش از مبالغ اعلام شده را ندارد.

وی با اشاره به اینکه کودکان به ۳ گروه تقسیم می شوند ، خاطر نشان کرد: کودکان شیرخوار صفر تا ۲ سال، کودکان نوپا ۲ تا چهار سال و کودکان نوباوه چهار تا شش سال هستند که والدین آن‌ها می‌توانند این کودکان را در مهدهای کودک سراسر کشور ثبت نام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج