adexo3
۶۳۳۶۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سامسونگ، گلکسی تب A‌ را به بازار عرضه کرد

شرکت سامسونگ یک تبلت جدید با نام گلکسی تب A عرضه کرده است. این دستگاه یک پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی، نمایشگر ۸ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰،‌میزان ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت سامسونگ یک تبلت جدید با نام گلکسی تب A عرضه کرده است. این دستگاه یک پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی، نمایشگر ۸ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰،‌میزان ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.
سامسونگ، گلکسی تب A‌ را به بازار عرضه کرد

تبلت شرکت سامسونگ به دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی مجهز است. ضخامت گلکسی تب A هم حدود ۸٫۹ میلی‌متر است. گفتنی است این دستگاه با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی کار می‌کند.

در زمینه نرم‌افزاری باید به این نکته اشاره کنیم که تبلت جدید سامسونگ از هوش مصنوعی و دستیار مجازی بیکسبی استفاده می‌کند. این دستگاه یک مود مخصوص به نام Home Mode هم دارد که باعث می‌شود اطلاعات به درد بخور صفحه‌نمایش مانند تقویم،‌آب و هوا و زمان در حالی که تبلت شارژ می‌شود هم نمایش داده شوند.

این تبلت جدید در حال حاضر در کره‌جنوبی قابل خریداری است. می‌توان این دستگاه را با اتصال Wi-Fi یا LTE خریداری کرد که به ترتیب قیمت‌های ۲۴۰ و ۲۸۰ دلاری دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج