۶۳۳۶۹۰
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

قیمت نان، قطعا افزایش می‌یابد

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد که بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار قیمت انواع نان قطعاً افزایش پیدا می‌کند اما در ادامه تصمیم‌گیری‌هایی که در راستای طرح یکسان سازی گندم، آرد و نان نیز اجرایی خواهد شد، نانوایان نگران گرانی آرد نباشند.

حبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد که بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار قیمت انواع نان قطعاً افزایش پیدا می‌کند اما در ادامه تصمیم‌گیری‌هایی که در راستای طرح یکسان سازی گندم، آرد و نان نیز اجرایی خواهد شد، نانوایان نگران گرانی آرد نباشند.

قاسم زراعتکار اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت نان طی سه سال گذشته افزایش پیدا نکرده است، مصوبه کارگروه تنظیم بازار در زمینه افزایش ۱۵ درصدی قیمت قطعا اجرایی خواهد شد که البته مسکن موقت برای نانوایی‌ها خواهد بود تا کارگران حرفه‌های خود را از دست ندهند و بتوانند چراغ نانوایی‌هایشان را روشن نگه دارند.

وی افزود: قیمت گندم و آرد هیچ تغییری نسبت به گذشته نخواهد کرد؛ بنابراین نانوایی‌ها نباید نگران این مسئله باشند و افزایش قیمت نان بدون تغییر قیمت آرد و وزن چانه نان اعمال می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با بیان اینکه قیمت انواع نان در تهران به اتاق اصناف و در استان های دیگر به فرمانداری‌ها و استانداری‌ها واگذار شده است، ادامه داد: قیمت آرد برای انواع نان بسته به درصد مشخص شده، متفاوت است. هر کیلوگرم آرد برای نان بربری ۸۱۵ تومان، برای نان تافتون ۸۱۰ تومان و برای نان سنگک حدود ۷۹۴ تومان است که هیچگونه تغییر قیمتی در این زمینه اعمال نخواهد شد و قیمت گندم نیز برای خبازی ها همان کیلویی ۶۶۵ تومان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینکه حرفش شده نون واها بعضی جاهای شهر کرون کردن نیازی به مصوبه نداره پول جور شد

    • بدون نام

      قطعا افزایش می یابد به جهندم گران شود یک نان قشر ضعیف در سر سفره شان بود انهم را قطع کنید

    • بدون نام

      خدا نانتون ببره گردنتون بشکونه ظالمان عالم

    • بدون نام

      هدف. مرگ تدریجی.مردم .توسط دولت بی تدبیر

    • بدون نام

      به عنوان یک شهروند عرض میکنم که به نانواها حقوق ماهیانه بدهید نانواهاقبلا میدادکه ارد میاوردن پول ارد از نانوا میگیرن خب شیوه را تغییر بدین انجا نشستن جیبشون پر پول میگن فلان روز تعطیل کنیم 30و28 صفر که تعطیل هست دیگه چرا میخواهید روز 8 ربیع الول تعطیل کنید بعد میگین تعطیل ترین کشور جهانیم امیدوارم که اگر قرار است زلزله ای چیز بیاد ادم دیگه مصدوم نشه یا هر اتفاق دیگه ای نیفته که آدم زنده بمونه این روز ها ببینه ما که راضی نیستیم هر شیوه ای دارین از من به شمانصیحت کاری که میخواید بکید نکنید که به مردم فشاور بیاد به خدا گریم گرفت حالا هی سوء استفاذه کنید نقشه بکشید برای مردم جلوی نون خوردن مردم میخواید بگیری برنج که قیمتشو میدانید خواهشا برسون به مجلسیها

    • محمدرضا بختیار

      متاسفانه مدیران سنتی با تفکر اشتباه و پوسیده خود روز به روز فشار را بر مردم بیشتر می نمایند و مدیری که با افزایش قیمت دنبال کیفیت بهتر است فاتحه !!!!تا زمانی که مدیران در راستای کمک از تجارب جامعه جهانی بهره نبرند دچار بحران های مدیریتی می شویم و علاوه بر مدیران پارلمان ما نیز دچار تناقض و کمبود های عجیبی است ..... مجلس و دولت باید در روند حذف سندیکاها و طبقه بندی اصناف تلاش کنند و مولفه های چهارچوب پذیر را روند صرف بیمه ها به کار گیرند و در مورد کنترل اجزای نظامند بخش مربوط خود باشند

    • بدون نام

      چرا نانوایان نگران گرانی آرد باشند،آنها قیمت نان را گران می کنند ،مردم فقیر و مستضعف باید نگران بالا رفتن قیمت نان داشته باشند که دیگر نمی توانند نان هم بخورند.

    • بدون نام

      مگر قراره هر سال کالا ها و خدمات افزایش پیدا کنند

    • بدون نام

      ای بابا اینها بیزحمت در زمان تحریم گران کردن الان که دیگه جای خود دارد

    • حسین

      به هیج وجه منطقی نیست با توجه به عدم گر انی ارد مردم در نطر بگیرید

    • بدون نام

      بعصی شهرها خیلی گرون کردن ونظارت نیست

    • بدون نام

      قیمت مسکن مهرتان بالا بردید برای این است این قدر باکیفیت هستند نون هم بالا برید تا انشالله باکیفیت شود شما دیگه کی هستید خدا به داد ملت برسد

    • بابک

      لعنتیا مگه به یارانه چیزی اظافه میشه که میخاهید نان را گران کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج