adexo3
۶۳۴۲۰۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

شرط اصولگرایان برای مذاکره با اصلاح‌ طلبان

یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به پیشنهاد گفت‌وگوی سران اصلاح طلب و اصولگرا گفت: باید دید که کدام اصلاح‌طلبان می‌خواهند وارد گفت‌وگو شوند. روشن است که ما در مورد اصول مذاکره نمی‌کنیم اما مسایل فرعی می‌تواند مورد گفت‌وگو قرار گیرد.

نامه‌ نیوز نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به پیشنهاد گفت‌وگوی سران اصلاح طلب و اصولگرا گفت: باید دید که کدام اصلاح‌طلبان می‌خواهند وارد گفت‌وگو شوند. روشن است که ما در مورد اصول مذاکره نمی‌کنیم اما مسایل فرعی می‌تواند مورد گفت‌وگو قرار گیرد.

امیررضا واعظ آشتیانی با اشاره به اینکه من با اصل گفت و گوی سیاسی موافق هستم و تصور می‌کنم که می تواند در فضای سیاسی کشور موثر باشد، گفت: « سوال اینجاست که کدام اصلاح طلبان قرار است طرف گفت وگو باشند. باید اول مشخص شود که منظور از اصلاح طلبان همان پایه گذاران فتنه و کسانی هستند که در سال ۸۸ مملکت را به آنجا رساندند یا خیر».

وی با تاکید بر اینکه «گفت و گو در مورد اصول معنا ندارد» گفت: «خوب است که از دشمنان خود یک نکته را بیاموزیم. آن ها به هیچ وجه حاضر نیستند که در مورد اصول خود با ما گفت وگو کنند و فقط ادبیات خود را تغییر می دهند. در سیاست داخلی نیز باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم و بدانیم که اصول قابل مذاکره نیست. تنها می توان در مورد فرعیات به گفت و گو نشست و امیدوار بود که این گفت و گو ها به افزایش آرامش سیاسی کشور بیانجامد».

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: «اگرچه با وجود تضارب آرا در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... مخالف نیستم و اعتقاد دارم که تک صدایی بودن جامعه نتیجه خوبی ندارد، گمان می کنم که گفت وگو در مورد مسایل فرعی مورد اختلاف می تواند به برچیده شدن کشمکش ها و بداخلاقی های سیاسی منجر شود. تغییر ادبیات حاکم نیز یکی دیگر از آثار مثبت گفت وگوهای سیاسی است».

وی در مورد این نظر محبیان که گفت وگو میان سران اصلاح طلب و اصولگرا به درد فضای دوقطبی دهه قبل می خورد، گفت: «من شخصا اعتقاد داردم که گفت وگو پیرامون مسایل فرعی میان گروه هایی که وجاهت قانونی دارند می تواند اثر گذار باشد. این حرکت جدید حتی می تواند موجب شکل گیری یک گفتمان جدید فی مابین گروه های سیاسی موجود شود لذا نباید عقب گرد داشته باشیم یا در زمان متوقف شویم. این منطقی نیست که گفت وگو را به خاطر تغییر شرایط رد کنیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما برای خدمتید یا بر ای رقابت ،؟!

    • علی

      اگر اصل مردم هستند این اصلاح طلبان هستند که باید شرط و شروط بگذارند

    • بدون نام

      اخه.....چرا انقدر ترسو هستید اصلاح طلب ها بابا ول کنید اصولگراهارو کی به اونا رای میده که میرید سمتشون

    • بدون نام

      این همه فشارهایی که امریکا از طریق تحریم ها بر مردم ایران وارد می کند کافی نیست،بجای گذاشتن شرط به فکر رفاه مردم باشید!

    • فرزند لر

      ....مردم کرد ما دارند از سرما و گرسنگی و بدبختی تلف میشوند .اونوقت شما هی چرت و پرت میگید اصلاح طلب و اصولگرا واقعا متاسفم همه اش برای فریب اذهان عمومیه ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج