adexo3
۶۳۵۱۶۵
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

اردوغان: هدف غرب، نابودی تمدن اسلامی است

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت که هدف غرب از توطئه و اجرای نقشه‌ های پلید در جهان اسلام، تنها نفت و اضمحلال نیروی انسانی مسلمانان نیست، بلکه هدف نهایی آنها نابودی تمدن اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت که هدف غرب از توطئه و اجرای نقشه‌ های پلید در جهان اسلام، تنها نفت و اضمحلال نیروی انسانی مسلمانان نیست، بلکه هدف نهایی آنها نابودی تمدن اسلامی است.

اردوغان روز چهارشنبه در سی و سومین نشست کمیته دائمی همکاریهای تجاری و اقتصادی سازمان همکاری های اسلامی کومسک که در استانبول برگزار شد، افزود: دشمنان جهان اسلام می خواهند ریشه مسلمانان را خشک کرده و آنها را فلج کنند و مسلمانان که از دو قرن تحت حملات و فشار آنها قرار گرفته اند، هنوز توانسته اند سرپا بمانند.

وی با بیان این که جهان اسلام در سالهای اخیر روزهای بسیار سختی را سپری کرده است، اظهار کرد: به رغم این که نقشه های کثیف علیه وحدت، دارایی و از همه مهمتر آینده جهان اسلام در حال اجرا است، ولی ما دوران فتنه را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: گروه‌های تروریستی داعش، القاعده، بوکو حرام، ی.پ.گ و گولن به تحریک دشمنان مسلمانان، جهان اسلام را به دریای خون تبدیل کرده‌اند ولی همان دشمنان، مسلمانان را به تروریسم متهم می کنند و به این بهانه، تمام آزادی های طبیعی آنها را نقض می‌کنند که این امر دلیل آشکار نیت پلید آنهاست.

اردوغان اضافه کرد: دست دشمنان و عوامل آنها در جهان اسلام رو شده و ما دیگر در برابر این جنایتکاران که از نام اسلام سوءاستفاده می‌کنند، بی تفاوت نخواهیم ماند.

وی بی تفاوتی کشورهای غربی در قبال درگیری خونین و وحشتناک هفت ساله در سوریه، رفتار غیرانسانی آنها با پناهجویان در مرزهای خود و نیز کشتار بی رحمانه مسلمانان روهینگیا در میانمار چهره واقعی دشمنان اسلام را نشان داد.

وی تاکید کرد: امروزه در غرب اسلام‌ستیزی، نئونازیسم و نژادپرستی، جایگزین دموکراسی، حقوق بشر و آزادی شده است.

رییس جمهوری ترکیه اضافه کرد: جهان اسلام از لحاظ جمعیت، منابع زیرزمینی و موقعیت جغرافیایی دارای امکانات بزرگی است و وظیفه‌ ما راه اندازی کمپین‌های اقتصادی، فنی و فرهنگی و تبدیل جهان اسلام به یک حوزه مهم تولید است.

وی همه کشورهای عضو کومسک را به حضور فعال و موٍثر برای تامین مالی پروژه‌ها و کمیته دائمی همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری اسلامی فرا خواند و گفت: باید سیستم تجارت ترجیحی را که از مدت‌ها پیش در دستور کار بوده است، در اولویت قرار دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ههههه تو هم چقدر درد دین داری

    • بدون نام

      تو دیگه کی هستی ؟؟؟ آمریکا حاضر شد اف سی و پنج رو به شما بفروشه حتی بعضی از قسمت های اف شانزده و هواپیمای بویینگ رو اجازه دادن شما تولید کنید کلی تو صنایعتون آلمان و آمریکا کمکتون کردن بعد برای خالی نبودن عریضه از تمدن اسلامی دم میزنی؟؟؟؟ شما که تمام تلاشتون رو میکنید که حتی راه رفتنتون هم شبیه غرب باشه دیگه از اسلام و تمدن اسلامی حرف نزنید که اصلا بهتون نمیاد

    • بدون نام

      اردغان تو که اولش خواستار تجزیه و سقوط اسد بودی!!!حالا چطور حافظ اسلام شده ای؟؟..

    • بدون نام

      ای اردوغان مارمولک ،فقط خوم می شناسمت و بس!

    • بدون نام

      اگر مسلمانی چرا در ترکیه مراکز فساد همه جا هست

    • بدون نام

      ای ول اردوغان

    • آرش

      تو یه ادم ریا کار و متقلبی هستی تو اگه به فکر بدنام شدن اسلام بودی از داعش حمایت نمیکردی و اموزشش نمی دادی

    • بدون نام

      مردک دیوانه روانی

    • بدون نام

      این آقا هیچ ثبات رفتاری نداره

    • بدون نام

      همه حرفهاش ( به جز برکناری بشار اسد) حرف مفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج