۶۳۶۰۶۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

استمرار امدادرسانی ارتش به حادثه دیدگان زلزله

سخنگوی ارتش از ادامه امدادرسانی نیروهای ارتش در مناطق زلزله زده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: امیر سرتیپ دوم تقی خانی سخنگوی ارتش تاکید کرد: یگان‌های مهندسی، بیمارستان‌های صحرایی، تیم‌های بهداشت و درمان و فرماندهان عملیاتی همچنان در محل حضور دارند و به امر امداد رسانی مشغولند.

تقی خانی با اعلام تغییر شرایط کمک رسانی و تمرکز بر ارسال هدایای مردمی بویژه کانکس‌های مسکونی توسط فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی به منطقه و جابجایی و استقرار توسط یگان‌های مهندسی ارتش در مناطق و محلات مورد نظر خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: طی شب‌های گذشته همچنین اقداماتی از جمله شن ریزی و تسطیح زمین برای استقرار کانکس‌ها انجام شده و علاوه بر واگذاری ده‌ها کانکس به مردم عزیز، در حال حاضر نیز کانکس‌های اهدایی مردم با نظر و تایید بنیاد مسکن در حال واگذاری به خانواده‌های محترم مناطق زلزله زده می‌باشد.

امیر تقی خانی همچنین از استمرار خط ترابری هدایای مردمی با ناوگان زمینی و هوایی ارتش از تهران و دیگر شهرهای کشور به پادگان‌های ارتش در نزدیک سرپل ذهاب و سپس واگذاری به هلال احمر خبر داد و افزود: بیمارستان‌های صحرایی ارتش همچنان در خدمت مردم هستند و اقدامات حوزه بهداشت و درمان ادامه داشته و گردان‌های رزمی نیروی زمینی نیز در محدوده ورودی و خروجی سرپل ذهاب برای هرگونه کمک رسانی استقرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته نیز جمعی از خلبانان هوانیروز با همراهی فرمانده هوانیروز و جمعی از کارکنان اداره بهداشت و درمان با تهیه و اهدای بسته‌های فرهنگی و اسباب بازی برای کودکان، اسباب خوشحالی فرزندان ملت در سرپل ذهاب و برخی روستاهای منطقه را فراهم آوردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      زنده باد ارتش

    • بدون نام

      درود بر سلحشوران نیروی زمینی ارتش که با ایثار وجانفشانی در راه میهن باز هم صفحه زرینی از افتخار وایثار در تاریخ این مرزوبوم به یاد گار گذاشتند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج