adexo3
۶۳۶۲۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

بهرام رادان به ایران برمی گردد

همانطور که می دانید بهرام رادان سال گذشته ایران را به مقصد کانادا ترک کرد و در آنجا مشغول گذران زندگی شد. برخی آن زمان تصور می کردند که این ستاره دیگر قصد بازگشت به ایران ندارد اما او در همان زمان هم اشاره کرد که به صورت مقطعی با دنیای بازیگری خداحافظی کرده است.

بهرام رادان به ایران برمی گردد

روزنامه تماشا: همانطور که می دانید بهرام رادان سال گذشته ایران را به مقصد کانادا ترک کرد و در آنجا مشغول گذران زندگی شد. برخی آن زمان تصور می کردند که این ستاره دیگر قصد بازگشت به ایران ندارد اما او در همان زمان هم اشاره کرد که به صورت مقطعی با دنیای بازیگری خداحافظی کرده است.

رادان در گفت و گویی که آذر ماه 91 با «تماشا» انجام داده بود در جایی از مصاحبه عنوان کرد «فکر می کنم چند سالی می شود که سینمایمان رونق سابق را ندارد و دیگ رکمتر اتفاق می افتد فیلمنامه ای بخوانم که مرا ترغیب به بازی کند. به نظرم سیاستگذاری هایی که در این چند سال اعمال شده غلط بوده است و از طرفی با توجه به تنش ها و درگیری هایی که در خانواده سینما وجود دارد، فعلا ترجیح می دهم کمی از آن فاصله بگیرم.»

بهرام رادان به ایران برمی گردد

این جملات باعث شد تصور کنیم که این بازیگر منتظر مهیا شدن فضایی آرام تر در سینماست تا دوباره بازگردد و فعالیتش را از سر بگیرد و حالا انگار بارقه ای از امید برای او روشن شده که قصد بازگشت به ایران را دارد اما باید بدانید که او در آن سر دنیا هم از فضای تصویر دور نماند و دغدغه کارگردانی اش را عملی و تجربه تولید دو مستند «رویای شهرت» و «اشتباهی» را به کارنامه سینمایی اش اضافه کرد و در کنارش پیشنهادهایی سینمایی که از ایران به دستش می رسید را بررسی می کرداما هیچ کدامشان نتوانست بهرام را ترغیب به بازگشت کند اما آنطور که تماشا خبر دارد این روزها بهرام رادان در حال بستن چمدان هایش است و دوباره قصد دیار کرده. گویا به تازگی پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی آنقدر برایش جذاب بوده که او را راضی کرده کمتر از یک ماه دیگر به ایران برگردد و دوباره جلوی دوربین یک کارگردان هموطن برود.

باید به انتظار نشست تا با حضور بهرام رادان در ایران و بستن قرارداد تازه ترین اثر سینمایی اش پرده از این پیشنهاد وسوسه برانگیز برداشته شود و ببینیم کدام فیلمنامه و کارگردان بلیت بازگشت بهرام را OK کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      خديا ما چرا اينقدر خوشبختيم...!

    • majid

      وای خدا جون شکرت بهرام داره میاد از خوشحالی دارم دیوونه میشم الان دیگه تمام مشکلاتمون حل شد خداروشکر برم به مامانم اینا هم بگم ، خوب دیگه چطورین تعریف کن ببینم.

    • همراه آبی

      مجله جان دیگه اینجوری خبر خوش نده چون ممکنه سکته کنم

    • Faramarz

      Aslan ki khast biad !!?
      Hamon ja bashe ye non khor kamtar!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج