۶۳۶۲۹۰
۲۳ نظر
۵۰۱۲
۲۳ نظر
۵۰۱۲
پ

مردی برادر زنش را دار زد و همسرش را کشت

داماد در دو جنایت جداگانه هم برادرزنش را کشت و هم زنش را.

خبرآنلاین: داماد در دو جنایت جداگانه هم برادرزنش را کشت و هم زنش را.

چند سال قبل ساكنان منزلی در منطقه نورآباد ممسنی با شنیدن فریادهایی ،پلیس را خبر كردند. محل حادثه خانهاي كوچك بود كه وقتي پلیس به آنجا رسيد، شلوغ شده بود. ماجرا اما وقتي جنايي شد كه مردی به مأموران گفت جسد حلق آویز پسر جوانی در منزل کشف شده است.
ماموران پس از حضور در محل جسد مرد جوانی را که به دار آویخته شده بود مشاهده کردند . در بررسی های اولیه اینگونه به نظر می رسید که این مرد جوان خودکشی کرده است پس از بازدید دقیق محل جسد این جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.
در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیقات اولیه آغاز شد. در تحقیقات اولیه ماموران احتمال دادند که وی خودکشی کرده است اما با این وجود تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کردند.
نقشه هولناك
در حالی که دو هفته از این ماجرا می گذشت مشخص شد که این مرد ابتدا خفه شده و قاتل یا قاتلین پس از آن برای رد گم کردن صحنه ساختگی خودکشی را طراحی کرده اند.در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت ماموران با خبر شدند که جسد زنی جوان در دره ای اطراف ممسنی کشف شده است.
از این رو بلافاصله به محل رفته و با جسد زن جوانی که چند روز از قتلش می گذشت روبه رو شدند. پس از آن به دستور بازپرس پرونده، جسد این زن به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده جدیدی در این رابطه گشوده شد.
در ابتدا ماموران دریافتند که جسد مربوط به خواهر جوانی است که دو هفته قبل جسد حلق آویزش را در خانه ای پیدا کرده بودند از این رو احتمال دادند که این دو خواهر و برادر قربانی یک جنایت شده اند.
با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
با شروع تحقيقات پليسي مشخص شد كه عامل جنایت داماد این خانواده بوده است.
بررسيها نشان ميداد كه اين مرد و همسرش از مدتي قبل دچار اختلاف شده بودند.
ماموران در ادامه تحقيقات و در بررسي سرنخ هایی به دست آوردند كه نشان ميداد قاتل پس از جنایت متواری شده است. در چنين شرايطي بازپرس جنايي دستور بازداشت وي را صادر كرد و مأموران راهي خانه او شدند و مرد جوان را دستگير كردند.
اظهارات عجيب
متهم در جريان بازجوييها ادعا كرد كه برای انتقامجویی دست به این جنایت هولناک زده است. وي در ادامه گفت: سالها پيش با دختر جواني آشنا شدم. رفته رفته به هم علاقهمند شديم و با وي ازدواج كردم.
اوايل زندگي خوبي داشتيم اما به مرور همسرم مدام بهانه ميگرفت. از همان زمان بود كه اختلافات ما شروع شد. از مدت ها قبل تصمیم گرفته بودم که برادرزن و همسرم را به قتل برسانم. ابتدا نقشه قتل برادرزنم را طراحی کرده و در یک موقعیت مناسب ابتدا او را خفه کرده و سپس جسد را دار زدم. میخواستم که صحنه را خودکشی جلوه دهم. در این مدت بدون اینکه کسی به من شک کند در تمامي مراسم نیز شرکت داشتم.
وی ادامه داد: دو هفته از قتل برادرهمسرم گذشته بود که نقشه قتل همسرم را طراحی کردم او را اطراف ممسنی برده و سپس از دره ای پرتاب کردم.

متهم در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد. وی هم اکنون در حالی در بازداشت بسر می برد که گره های کوری همچنان در این پرونده وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خدایا.خودت بداد برس آخه این حیوانات ازکجا سر در آوردن هرچی اعدام میشن بازهم مثل کرم دوباره سر در میارن .بایست ریشه یابی کرد ای کاش مسئولین روانشناسان وسایر نهاد های ذیربط ای مسایل را پیگیری کنن اگه این وضعیت همین طوری پیش بره وضع ازدواج کردن بکلی خطر ناک میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوستان خوب این مرد نیت بدی نداشته و اینه که در پایان گره کور داره چون بنده خدا از قبل تصمیم گرفته بوده اما باید اون زن را نمی کشت و اون جوان را حلق آویز کنه بلکه بهتر بود زن را حلق آویز و آن برادر جوان را می کشت قضیه لوث شده!!!

    • بهرام

      دستش دردنکنه،،همچین رومخ ،،مردراه میرن،،که مجبورش میکنن همچین کاری بکنه،،بعضی هاهم به خاطردخالتهای بیجاسزاواربدترینهاهستند،برادرزنه،یه چیزی گفته،،مردطاقت نیاورده،کلکش کنده،،الان هم بعضی هانظرمیدن،طلاقش میدادی،،دوست عزیزمگه لباس تن هست،که بیرون بیاری یکی دیگه به پوشی،،یاطلاق به همین اسونی هست که تومیگی،،وقتی هم بگی طلاق،میگه زودباش مهریه ام بهم بده،جهیزیه هم که اوردم بده،،تابرم،نداشته باشی هم بایدتشریف ببری زندان،،بعدهم که ازادشدی،هیچی نداری گدایی واجب مردمیشه،پس بهترین کاربرای ادم نفهم همینه،،مرگ حقشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا بهرام خودت مشکل داری نظر نده لطفن

      • بدون نام

        دستش خورد میشد باتو که اینجوری نظر میدی.
        مگه شهر هرته پچه مردمو بکشی? مگه زنا گناه کردن که گیر بعضی از مردای آشغال حیوون صفت میوفتن?بعد انتظتر دارین مهریه هم ندین?واقعا که ذهن عقب مانده ای داری.خدا به داد همسرت برسه

    • بدون نام

      وای خدایا آرین زندگی میکنیم بیشترمردم روانی شدن به گفته کارشناسان ازفقروبیکاری

    • بدون نام

      داستان با "چند سال قبل " شروع میشه و با " هم اکنون در بازداشت است " ب پایان میرسه!! ب قول یکی همه ما سرکاریم :)

    • ح

      ظاهرا نویسنده داستان زمان حال وماضی را فراموش کرده

    • سحر ملت

      نمیدونم چرا بعضیا اینجوری نظر میدن ، خب طرف رو مخ بوده شوهره کشتتش ، یا این داستان خیلی بی خود بود ، اخه مگه دارن قصه تعریف میکنن اینجا یا به خاطر قر زدن کسی رو باید کشت . خودت رو بزار جای طرفی که مرده ، پس تو هم که غر بزنی باید بکشنت ؟!!!!!! . یا اینایی که میگن داستان فلان و بسار هستش اینجا یه قتل رخ افتاده نه داستان ترسناک ، واقعیته ، واقعیت . اگر خواهر یا برادر خودت بود اینجوری نظر میدادین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با سلام، جناب مستطابه و مکرمه کاربر سحر ملت اگر چنانچه از زاویه جغرافیایی نگاه کنیم این تراژدی اگر هم کذب محض باشد باعث نفی هموطنی نميشود و چنانچه از دید و بصر مذهبی و دینی بنگریم مکرر و مجدد برادر و خواهر دینی ما هستند، من خودم با اینکه علاقه ای به خواندن این چنین حوادثی ندارم ولی اگر حس کنجکاوی را فضولباشی تلقی نفرمایند باز مروری بر نوشته و مکتوب همراه با اندوه را از جلوی دیدگان اشکبارم رژه می رود، اما اگر مضاف بر خواندن تعمق بیشتر شود آن بزرگوار نیک بداند که با اینکه من تمامی انسانها را حرمت قائلم و مهمتر از دید انسان و انسانیت می نگرم اما شوربختانه در این مورد بخصوص هیچ واکنشی نميشود وانمود کرد،!! الا قدری تاسف و افسوس که آن هم فکر کنم هیچ ثمر مفیدی نخواهد داشت،

      • به سحر ملت

        اول که داماد ظالم می نمود با غر بودن زن و غروغربیله کردی مستمر آنگاه غرولند داماد و قرآمدن و قرماق و قرلماق اکنون داماد مظلوم می نماید، بدیهی از متن است،

    • بدون نام

      خودشما کاربران فهمیدید چی گفتین????

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم. 18/13 من کاربر. 19/58هستم حال که سرکار و شاید دیگرانی نميتوانند نوشته من را بخوانند و بفهمند و بدانند چی گفتم و چی نوشتم چه گناهی دارم که مورد شماتت و زخم زبان و ناسزاهای سرکار قرار میگیرم؟؟ عزیز دل برو کتاب ها و فرهنگ لغت ها را مطالعه کنید تا نوشته و لغات را به آسانی بفهمی. گناه نداستن خودت را با ناسزا و تهمت به گردن دیگران نينداز!! همین بس که بهت بگم قر یا غر یعنی زنید که آزاد است و هر کار ناشایستی انجام دهد و قرآمدن یعنی کشتن مردم، پس من کاملاً فهمیدم چی نوشتم اما متاسفانه سرکار فقط تا تصمیم کبری درس خوندی علاوه بر ببسوادی بدزبان هم نشریف دارید، من التوفيق

    • بدون نام

      بهرام زیادی حرف مفت میزنی یکی حتمن سر خودت همین بلاها را اورده کم اوردی زندان تشریف داری!!!

    • بدون نام

      آره بهرام خان واقعا راست گفتی کی میره این همه راه رو الان راحت آویزونش می کنن راحت همه چی تموم میشه شمام حتما همین کار رو بکن چکاریه جهیزیه اش رو بهش برگردونی مهریه بدی راحت بکشش بعدم برو بالای دار تاب بازی
      خدایی ملت پاک قاطی کردن دخترا غلط می کنن شوهر کنن از جمله خودم آخه مگه آدم مغز خر خورده اینها همگی روانی هستن

    • امین

      کاربر بهرام به خودت بیا
      اگه قلبت اینقد سیاه شده که راحت از کشتن حرف میزنی
      خیلی زود خودتو‌ از این جهنم نجات بده
      یه لحظه ببین چی گفتی
      ببین هنوز احساسیم تو وجودت داری

    • گندم مجیدی ... ۱۵ساله... پونک قزوین

      امیدوارم بتونیم تو زندگیمون اخلاق،،،وکردار بهتری داشته باشیم .. بلکه یه کم این جنایتها کمتر بشه ... باور کنید گذشت داشته باشیم زندگیمون خیلی بهتر میشه !!!!!

    • مسعود

      کاربسیارخوبی کرد که برادرزنش رابه قتل رساند چونکه درزندگی خواهرش دخالتهای بیجا مستقیم وغیر مستقیم می کرد و ای کاش تمام اعضای خانواده زنش را به قتل می رساند تادرس عبرتی برای دیگران باشد تادر زندگی دیگران کسی دخالت ننمایند. با تشکر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشیدها شما از کجا می دونیدبرادر زنه توزندگی خواهرش دخالت کرده بود

      • بدون نام

        ای جماعت ای مثل خران زن خود خالق است و مرد مخلوق،! کمتر به زنان ظلم کنید و یا به قتل برسانید، چون زنان هیچی کمتر از مردان ندارند بلکه افضل ترند این توهم و تفکر مردان بیمار است که دست به آزار و قتل زنان میزنند از من گوش کنید من سالها عمرم را در این زمینه صرف کردم و خودم مرد هستم، زنان را احترام کنید و خواسته آنان را برآورده کنید آنگاه می بینید چقدر از مرد ها بهتر و خوش سلیقه ترند و دوست داشتنی، خود دانید!!

    • بهرام

      دیدیدگفتم الان یه سری افرادصاحب نظر،،میگن روانی،،تفیرعقیده بده،،دوست عزیزاگرهمه مثل شمافکرکنن دنیاگلستان بود،نه قتلی،نه خشونتی،،شماتاکی طاقت بیاری ،چیزی نگی،، وقتی همه دخالت میکنن توزندگیت صاحب نظرمیشن که همه مثل هم نیستند،صبرهم یه اندازه داره،،،من کارقتل راتایید نمیکنم بگم کارخوبی کرده،،ولی درحدیه گوشمالی هستم،بعضی موقع هاترس،بزاری بدنیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست خوب. بهرام. 23/01 هیچگاه با کشتن و قتلگاه مردم همه درستکار و مهربان نمیشوند اما اگر هر نفر آزاده و فارغ از دروغ و ریا و تعصب فقطدر یک نفر را متقاعد کرد که این روش قتل و جنایت اشتباه است و آن دیگری یک دوست را ارشادی کند، اگر هم خوب نشویم لااقل از آمار اینگونه قتلها پایین میاد، چه تفاوتی دارد آنها خواهر و برادر مقتول مثل خواهر برادرمان باشند و آن قاتل را هم بتوانیم به جمع خود دعوت کنیم ما همه هم وطن هستیم ما اکثر مسلمانان هستیم حتی غیر مسلمانان را هم برادر یا عضو گروه خود بدانیم هرگز به تماشایی اعدام نرویم و ققط نسبت به خوب بودن و نیک اندیشی فکر کنید به نظر شما نميشود؟؟ یا این کار دشوار است، خداوکیلی سخت نیست به انسان و انسانیت فکر کنیم، هر نفر یکی دو نفر را به راه مثبت سوق دهد ظرف چند سال نتیجه کار خود را می بینیم،

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه که زندگی یه خانواده رو نابود کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج