adexo3
۶۳۶۷۹۱
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

قول بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده‌ گذاران

رییس مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی دو ساعته مجلس با مسئولان بانک مرکزی برای پیگیری وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی دو ساعته مجلس با مسئولان بانک مرکزی برای پیگیری وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری خبر داد.

علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس که پس از جلسه غیرعلنی دو ساعته با رییس‌کل بانک مرکزی برگزار شد، گفت: امروز از ساعت ۸ صبح جلسه‌ای را با مسئولان بانک مرکزی داشتیم که در این جلسه درمورد نحوه پیگیری مشکلات سپرده‌گذاران در راستای حل این مشکلات مباحثی را داشتیم.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان و کمیسیون‌های مختلف و مسئولان بانک مرکزی نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند و در حال دنبال کردن تصمیم‌هایی هستیم که ان‌شاءالله این مشکلات هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کردید مردم خرن
      خود من ۳۰ میلیون گذاشتم تو ای موسسه آرمان کوفتی حالا بعد از یک سال میگه خیلی شانس بیاری فقط اصل پول خودتو بهت میدیم به خدا اگه بخوان این کارو بکنن آتیششون میزنم،ده آخه بی پدر مادرا چقدر رو پول من خوردید که گفتید بعد ۱ سال بهت ۹ میلیون میدیم حالا فقط میخواین اصل پولم رو بهم بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بی شرفا فقط میگن میخوایم پول مردم رو بدیم ولی نمیگن چجوری....

    • بهبهان

      ایقدر سیف را آوردید مجلس وبردید چه قدر توانستید حق مردم را پس بگیرد.معلوم شد که سیف فقط نمایندگان را سر کار می گذاردوشما هم حریفش نیستید.

    • بدون نام

      به نظرشماقول شدنوت توسفره مردم

    • اگبری

      عزیز من برو کار کن تلاش کن نون حلال دربیار و امید به پول مفت درآوردن از طریق بهره بانکی نداشته باش و اینقدر انتظار برای بازپرداختنش نکش و خودت چوب طمع خودت را میخوری بیخودی طلبکار دولتیها نشو و فحش هم نده

    • اکبری

      پول بادآورده را که فقط دذ سپرده گذاری بگذاریم باید هم انتظار یوختش را داشته باشیم و اشکالی هم نداره

    • عزت وشرف

      مبلغ 100میلیون تومان گفتن پرداخت میشه اینجوری حساب میکنن که سپرده گذار 100 میلیون تومان سپرده داره بانک مرکزی دستور داده تا سود 1394رو تا الان کسر کنن حالا این 100میلیون تومان شده 37میلیون تومان از اصل پول سپرده گذار کسر شده اون هم کسر شدید نمایندگان هم توی خواب خر گوشی هستن شاید نماینده هارو با پول خریدن عزت وشرفشان رو به فروش گذاشتن به قیمت نابودی سپرده گذاران افضل توس ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج