۶۳۷۸۹
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش جالب رئیس جمهور به «ماه عسل ۹۲»

روحانی: حال مردم را خراب نکنید

حسام الدین آشنا که به عنوان مشاور حسن روحانی هم فعالیت دارد درباره ماجرای دعوت و حضور نیافتن رئیس جمهور در برنامه ماه عسل گفت: من خیلی به آقای روحانی اصرار کردم که روز آخر برنامه ماه عسل در این برنامه حضور داشته باشند.

روحانی: حال مردم را خراب نکنید

روزنامه تماشا: حسام الدین آشنا که به عنوان مشاور حسن روحانی هم فعالیت دارد درباره ماجرای دعوت و حضور نیافتن رئیس جمهور در برنامه ماه عسل گفت: «من خیلی به آقای روحانی اصرار کردم که روز آخر برنامه ماه عسل در این برنامه حضور داشته باشند. آقای روحانی پرسید این چه برنامه ای است و برایشان درباره برنامه توضیحاتی دادم و ایشان گفت: حال مردم را خراب نکنید، بگذارید خوش باشند.»

«ماه عسل» ویژه برنامه افطار شبکه سه سینما است که سال گذشته با اجرای سید علی ضیاء پخش شد و احسان علیخانی امسال به جای ضیاء عهده دار اجرای آن بود که تمِ تلخ آن با انتقادات زیادی روبرو بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      با حرفشان موافقم !

    • انتقاد شیرین صرفا برای خنده

      شبکه سه سینما جدیده!! بابا یکم تو تایپ خبرا دقت کنید بعد اصلا این برنامه با احسان علیخانی استارت کارو خورد فقط امسال و پارسال نیست چند سالی هست که ماه عسل پخش میشه از شما بعیده قبل نوشتن یکم فکر کنید به جای علی ضیاء یاعلی ضیا پارسال جای احسان بود تم مگه گوشی موبایله که تم داشته باشه طعمه طعمه طعمه ده صفحه از روش تایپ کن بگو آها ماشالا تمرین کن میتونی چپر چلاقی تایپ کردیا با عرض پوزش

    • ناشناس

      خدایا این مرد بزرگ را در راه خدمت به مردم ایران یاری بفرما . آمین

    • بدون نام

      «ماه عسل» ویژه برنامه افطار شبکه سه سینما است که سال گذشته با اجرای سید علی ضیاء پخش شد و احسان علیخانی امسال به جای ضیاء عهده دار اجرای آن بود که تمِ تلخ آن با انتقادات زیادی روبرو بود.

      این جمله ای که نوشته شده، این حس رو به خواننده القا میکنه که علیخانی رنامه ی ضیاء رو اجرا میکرده. در صورتی که این برنامه متعلق به آقای علیخانی هست و سال گذشته تنها بخاطر مسایلی که علیخانی در برنامه ای دیگر مطرح کرده بود،ممنوع التصویر بوده و ضیاء این برنامه رو اجرا کرده. اون هم اجرایی که نسبت به سالهای قبل و حتی امسال علیخانی،نتونسته بود حتی نصف مخاطبان سالهای دیگر رو داشته باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اجرایی که نسبت به سالهای قبل و حتی امسال علیخانی،نتونسته بود حتی نصف مخاطبان سالهای دیگر رو داشته باشه!!!!!!!!!
        شما با کدوم سند همچین حرفی میزنی؟؟؟؟؟نظرات متفاوته ب نظر همه احترام بذارید لطفا

    • بدون نام

      افرین به اینهمه اطلاعات دقیقی که دارید تمام جهان اسلام را نجات دادیدو مشکلات کشور را حل کردید . مسایل مهمی را یاد اور شدید که اگر نمی کفتید واقعا دنیا به پیایان می رسید

    • ناشناس

      مگه میخاستن بیان روضه بخونن که گفتن حال مردم رو خراب نکنیم!میتونستن بیان و به مردم احترام بذارن و رو در رو چن کلمه باهاشون حرف بزنن.حالا اگه وقت نداشتن دلیل نمیشد که اینجوری بهونه بیارن.خودتون بهتر میدونین که ماه عسل درسته که غمناک بود ولی بعضی جاها تاثیر خوبی داشت مثلا پیدا شدن محمدطه یا اسم شهید گمنام و...هیچ قانونی نبود که حتما هرکی میرفت تو این برنامه باید درمورد غم واندوه صحبت کنه.شاید از نظر آقای روحانی تکرار شعارهای انتخاباتی که تو مناظرات میدادن سخت و غمناک بوده باشه!

    • همراه آبی

      از روحانی بدم میاد

    • رضا

      این هم شد برنامه؟

    • سلنا گومز

      اقای روحانی بهتره قبل ازاظهارنظرکردن اطلاعاتشون بالاببرن ماه عسل حال مردم خوب میکنه اینومیتونن ازتعدادبیننده هاومیزان رضایتمندیشون بفهمن کسانی هم که بهشون اطلاعات میدن اطلاعات دقیق بدن لطفا

    • همراه آبی

      از روحانی بدم میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج