۶۳۸۰۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دستگیری عامل هتک حیثیت بانوان در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به ذخیره تصاویر و هتک حیثیت بانوان می کرد، خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به ذخیره تصاویر و هتک حیثیت بانوان می کرد، خبر داد.

سرهنگ ماشاالله ملائی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با انتشار تصاویر خصوصی آنها در فضای مجازی اقدام به هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت علیه آنها کرده است، با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی موفق شدند متهم را که جوانی ۲۱ ساله است شناسایی کنند که این فرد پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

سرهنگ ملائی تصریح کرد: امروزه سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان ازفضای سایبری برای دستیابی به اهداف ناصحیح و پلیدشان افزایش یافته و با سوء استفاده از ناآگاهی و سادگی افراد در این فضا مرتکب جرائمی می شوند که می تواند از جنبه های مختلف این قربانی را تحت الشعاع قرار داده و گاها منجر به نابودی آنان شود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: کاربران شبکه های اجتماعی می توانند برای کسب اطلاعات و ارتقاء آگاهی های خود در این زمینه یا در صورت برخورد با مواردی که درخصوص آن تخصص و دانش لازم را ندارند به سایت www.cyberpolice .ir مراجعه تا اطلاعات جامع و کافی کسب کنند که به طور حتم مطالعه آنها می تواند از وقوع جرم و قربانی شدن افراد در جرایم سایبری جلوگیری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج