۶۳۸۲۷۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حذف ۲ میلیون آگهی تبلیغات نامناسب از یوتیوب

یوتیوب اعلام کرد بیش از ۲۷۰ حساب کاربری و بیشتر از ۱۵۰۰۰۰ ویدئو را از پلتفرم خود حذف کرده و قابلیت نظردهی بر روی ۶۲۵۰۰۰ ویدئوی مرتبط با کودکان را غیرفعال کرده است.

وبسایت سخت افزار: یوتیوب اعلام کرد بیش از ۲۷۰ حساب کاربری و بیشتر از ۱۵۰۰۰۰ ویدئو را از پلتفرم خود حذف کرده و قابلیت نظردهی بر روی ۶۲۵۰۰۰ ویدئوی مرتبط با کودکان را غیرفعال کرده است. به گزارش وب سایت ورج، برخی شرکای تجاری یوتیوب که به پخش آگهی بر روی ویدئوهای آن می پردازند پس از مشاهده آنکه تبلیغات آنها پیش از ویدئوهایی نامناسب برای کودکان پخش می شوند قراردادهای خود را به حالت تعلیق درآورده اند. از جمله این کمپانی ها می توان به آدیداس، Cadbury، اچ پی و Deutsche Bank اشاره کرد.

یوتیوب مدتی است که با ویدئوهایی نامناسب برای کودکان به مشکل برخورد کرده. مقامات این وب سایت در بیانیه ای که توسط Vice منتشر شده اعلام کردند طی هفته گذشته تبلیغات مورد پخش بر روی بیش از ۲ میلیون ویدئو و ۵۰۰۰۰ کانال را از یوتیوب حذف کرده اند. به گفته این وب سایت "هر گونه محتوایی که امنیت کودکان و شرایط آنها را به خطر بیندازد از نظر یوتیوب غیر قابل قبول هستند". کاربران بسیار زیادی در ماه های گذشته خبر گزارش کرده بودند که در هنگام گشت و گذار در یوتیوب با پیشنهادهایی در نوار جست و جو مواجه شده اند که در تضاد با حقوق کودکان بوده و مصداق هرزه نگاری علیه کودکان به حساب می آیند. یوتیوب چندین هفته را صرف بررسی و حذف این گونه پیشنهادها از سرویس یوتیوب کرد و اعلام کرده است تحقیقات خود را برای یافتن علت این اتفاق ادامه خواهد داد. پیش از این گوگل در پستی در بلاگ خود اعلام کرده بود پیشنهادهای نمایش داده شده در بخش جست و جوی یوتیوب بدون دخالت این وب سایت طبقه بندی می شوند و ترتیب آنها بر اساس جست و جوی کاربران و زمان نزدیک تر عبارات جست و جو شده است. با این حال آنها در حال تکمیل الگوریتم های خود برای جلوگیری از پیشنهاد دادن عبارات و محتواهای آزار دهنده، نامناسب، توهین آمیز و هرزه نگاری کودکان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یوتیوب باید حذف شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج