۶۳۸۷۲۱
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

کیهان: میزان حال فعلی افراد است

روزنامه کیهان با اشاره به تحرکات باند احمدی نژاد نوشت: شأن قوه قضائیه بالاتر از آن است که در جدال لفظی با متهمان قرار گیرد، خاصه عده‌ای که تلاش دارند تا با هوچی‌گری و هیاهو در مسیر دادرسی اختلال ایجاد کرده و آن را به بیراهه ببرند.

روزنامه کیهان با اشاره به تحرکات باند احمدی نژاد نوشت: شأن قوه قضائیه بالاتر از آن است که در جدال لفظی با متهمان قرار گیرد، خاصه عده‌ای که تلاش دارند تا با هوچی‌گری و هیاهو در مسیر دادرسی اختلال ایجاد کرده و آن را به بیراهه ببرند.

در این بین موضع‌گیری برخی در جریان مدعی اصلاح‌طلبی و روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز قابل توجه بود که بیشترین تلاش را کردند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و برخی ادعاهای باطل خویش را دوباره مطرح کنند. این جماعت با اشاره به اقدامات اخیر حلقه انحرافی زمزمه‌ای را آغاز کردند مبنی بر اینکه آنچه آنها در سال ۸۸ می‌گفتند درست بوده است!

در پاسخ به اینها باید گفت همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند ملاک حال فعلی افراد است در این مورد نیز آنچه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد حال فعلی افراد است و این حال منجر به تخطئه همه گذشته فرد نمی‌شود و بر همین منوال مواضع امروزی حلقه انحرافی دلیلی بر درستی ادعاهای باطل فتنه‌گران نمی‌شود.

نزدیک شدن تدریجی فتنه‌گران به حلقه انحرافی درستی دیدگاه کیهان را به اثبات رساند تا جایی که در این اواخر مشایی ضمن نامه‌ای به خاتمی به ابراز ارادت نسبت به وی پرداخته و تلویحا ضمن اعلام برائت از جریان انقلابی خود و حلقه اطرافیانش را به فتنه‌گران نزدیک‌تر دانست. اگرچه بعضی این موضوع را از عجایب روزگار دانستند که منسوبان یک دولت به کسانی که علیه دولت آنها به آشوب‌آفرینی پرداخته و آن را غیرقانونی عنوان می‌کردند ابراز ارادت و نزدیکی کنند اما این موضوع حقانیت نامگذاری «حلقه انحرافی» را نشان می‌داد، حلقه‌ای که به تدریج از تمام بایدهای و شعارهای مطرح شده توسط خود منحرف شده تا آنجا که علیه آن دیدگاه به‌پا خیزند و امروز این حلقه کیهان را بزرگ‌ترین دشمن خود عنوان کنند.

بر همین منوال کار به جایی رسید که از طرف سیدحسن خمینی به طیف حلقه انحرافی دفتری در شمال تهران داده شد. جالب آنجاست که در مرور مواضع حلقه انحرافی شاهد آن هستیم این طیف پس از پایان دوره ریاست جمهوری تاکنون هیچ موضع‌گیری در قبال فتنه نداشته‌اند. این موضوع به خوبی گویای آن است که چرا امروز بازی حلقه انحرافی در زمین فتنه‌گران و غربگرایان انجام می‌شود.

در واقع آنچه امروز حلقه انحرافی انجام می‌دهد، پوششی برای فرار دولت از پاسخگویی به افکار عمومی فراهم کرده است. رسانه‌های زنجیره‌ای با بزرگنمایی این طیف و رفتارهایش، مانع از طرح مطالبات اصلی مردم و پاسخگویی مسئولان می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که در گذشته جز افراد سینه چاک احمدی نژاد بودید و مدام از مدیریت جهانی و استکبار ستیزی و هاله نورش تعریف م یکردید
      حالا فقط ملاک حال شد نه گذشته ای که باعث این ویرانی ها و اختلاسها شده

    • بدون نام

      اگه اینجوریه خوب همه خلاف کارها توبه میکنن اونم واقعیه، پس باید همه رو رها کنن

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری حال قبلی این آقا منجر به حال فعلی شده٪

    • ا.ک

      شریعتمداری خدای توجیه هستی، یه کلمه از احمدینژاد نگفته که هیچ، همه رو نسبت داده به مشایی و بقایی و فتنه!! همیشه واقعیت گریز و طفره رو هست این کیهان.

    • بدون نام

      چندی پیش درمناظره فکرکنم به اقای کواکبیان میگفتید
      شما انگشت کوچکت احمدی نژاد هم نمیشدید حالا بازهم
      تفره میرویدای وای برما.......

    • حسبن

      نظر مرا ننوشتید!!مصلحت نبود??!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج