adexo3
۶۳۸۸۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

گردشگران اروپایی با قطار به ایران می آیند

برای نخستین بار یک آژانس توریستی خصوصی در اروپا یک تور ۱۵ روزه برای سفر با قطار از بوداپست به تهران را برای سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی کرده است.

عصر ایران: برای نخستین بار یک آژانس توریستی خصوصی در اروپا یک تور ۱۵ روزه برای سفر با قطار از بوداپست به تهران را برای سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی کرده است.

شرکت توریستی "MIR" این تور ۱۵ روزه را با قیمت ۱۳ هزار دلار برای دو نفر و ۲۰ هزار دلار برای یک نفر از ۱۴ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۱۴ (۲۲ مهر تا ۶ آبان سال ۱۳۹۳) برنامه ریزی کرده است.

برنامه این سفر با قطار که از بوداپست مجارستان آغاز می شود با عبور از کشورهای رومانی، بلغارستان و ترکیه و بازدید از برخی آثار تاریخی و فرهنگی این کشورها آغاز می شود و با عبور از ترکیه به ایران ختم می شود.

در ایران نیز این تور نخستین شب توقف خود را برای بازدید از گنبد سلطانیه در شهر زنجان آغاز خواهد کرد و سپس برای بازدید از آتشکده قدیمی زرتشتیان عازم شهر یزد خواهد شد.

روزهای دوازدهم و سیزدهم این تور به بازدید ازآثار تاریخی اصفهان و دیدار مجموعه تاریخی پرسپولیس در شیراز اختصاص دارد و در نهایت روزهای چهاردهم و پانزدهم این تور به بازدید از شهر تهران از جمله اماکن تاریخی این شهر همچون کاخ گلستان که اخیرا نام آن در فهرست آثار تاریخی یونسکو ثبت شده است، خاتمه می یابد.

این نخستین بار است که یک شرکت اروپایی توری با قطار برای بازدید از ایران با عنوان " جواهرات ایران" (jewels of Persia) ترتیب داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      سفرهای ایرانیان چطور؟ اونها هم می تونن براحتی به کشورهای دیگه با قطار رفت وآمد داشته باشند؟ کسانی که با قطار به ترکیه سفرکردند خوب می دونند که چقدر درجاهای مختلف قطار و متوقف میکنند بازرسی می کنند و در کنار دریاچه وان هم بایستی قطار رو عوض کرد، اینقدر به ایرانیها بی اعتمادند که همه رو قاچاقچی فرض می کنند و تا می تونن آدمو معطل میکنند و دستگاه دیپلماسی ایران هم هیچ اعتراضی نداره و این توهین رو نادیده میگیره، چرا؟ چون اصلا دولت ما دوست نداره مردم برای تفریح یا کار به خارج از کشوربرن، مردم محکومند به ماندن و تفریح درداخل کشور و دربیرون کشور چون گناه هست و به قول خودشون فسادزیاده کسی نبایستی بره، و اونهایی که میرن باید سختیهارو به جون بخرن، دندشون هم نرم

    • کاربر

      اگه خبر و میخوندین بعد کپی پیست میکردین میدیدین مشکل داره شاید اصلاحشم میکردین.
      13هزار دلار برای یک نفر و 20 هزار دلار برای دونفر....

    • بدون نام

      ٢٠ هزار دلار ًً؟؟؟؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج