adexo3
۶۳۹۳۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حمید عسکری: دنبال ژانگولربازی نیستم

حمید عسکری که به تازگی و بعد از تور موفق کنسرتش در آمریکا، به ایران بازگشته است اول شهریور به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خواهد آمد تا بعد از مدت ها با هواداران تهرانی اش دیدار داشته باشد.

حمید عسکری: دنبال ژانگولربازی نیستم

روزنامه تماشا: حمید عسکری که به تازگی و بعد از تور موفق کنسرتش در آمریکا، به ایران بازگشته است اول شهریور به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خواهد آمد تا بعد از مدت ها با هواداران تهرانی اش دیدار داشته باشد.

او که این روزها در حال کار روی آلبوم جدیدش است می گوید دلش برای کنسرت در ایران تنگ شده و برای کنسرت اول شهریور لحظه شماری می کند. جالب است بدانید حمید امسال به جز آلبوم «سرنوشت» که تا آخر شهریور وارد بازار خواهد شد یک آلبوم دیگر نیز منتشر خواهد کرد تا از این طریق بتواند غیبت چند ساله خود در باتزار موسیقی را به نوعی جبران نماید.

حمید در ابتدای صحبت هایش به تماشا می گوید: «راستش دلم برای استیج تهران تنگ شده! این کنسرت را با تراک «خوشبختی» که به تازگی منتشر کرده ایم آغاز خواهیم کرد و در ادامه دو سه قطعه از آلبوم جدید را هم اجرا خواهیم کرد. «خوشبختی» یکی از آهنگ های آلبوم «سرنوشت» است که آن را زودتر منتشر کردیم تا از این طریق بتوانیم با مخاطبین خود در ارتباط باشیم.»

حمید عسکری: دنبال ژانگولربازی نیستم

این روزها سالن ها با ترافیک اجرا مواجه است و خواننده ها معمولا تصمیم می گیرند مخاطبین خود را غافلگیر کنند. حمید در این مورد می گوید: «ما دو دسته کنسرت داریم، یک دسته از کنسرت ها به نحوی است که بار احساسی آنها پایین است و بیشتر به مسائل نمایشی توجه می شود که در این نوع کنسرت ها باید به مسائل جنبی توجه کرد اما شما وقتی به کنسرت محسن یگانه یا احسان خواجه امیری می روید دیگر به دنبال اتفاق جنبی نیستید چون بار احساسی که در آهنگ این دوستان وجود دارد باعث استقبال مردم می شود. اصولا خواننده هایی که در کارهایشان به مسائل احساسی توجه دارند زیاد به دنبال اتفاقات ویژه و مسائل نمایشی نیستند و مخاطبانشان هم چنین توقعی از آنها ندارند.»

خواننده «کما» با بیان اینکه کارهای ما زیاد فانتزی نیست می گوید: «کارهای ما احساسی است و نیازی به ژانگولربازی نداریم. در واقع مخاطبان ما به دنبال سورپرایز نیستند و بیشتر بار احساسی کنسرت را دنبال می کنند. البته ما همیشه به دنبال صحنه آرایی هستیم اما به دنبال مسائل جنبی و نمایشی نیستیم.»

حمید عسکری ادامه می دهد: «نیما وارسته مدت هاست به عنوان رهبر ارکستر من فعالیت می کند و صمیمی ترین دوست من در عرصه موسیقی است. انشاءالله در این کنسرت آهنگ ها را با تنظیم های جدید اجرا خواهیم کرد که از این جهت اجرا را نسبت به کنسرت های گذشته متفاوت خواهد کرد.»

حمید در پایان صحبت هایش در مولد آلبوم بعدی اش هم می گوید: «کارهای آلبوم «سرنوشت» به پایان رسیده و انشاءالله تا آخر شهریور وارد بازار خواهد شد. مسائل مربوط به آلبوم بعدی هم در حال انجام است و انشاءالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید تلاش می کنم آن آلبوم را هم شب عید وارد بازار کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kaka8

      دیگه کم کم حتی اسمشوهم داشتم فراموش میکردم.آخه کجابودی تواین چندسال؟؟؟

    • sINA

      ب عشقه عشق تو زنده امو عشقه تو واسم همه چیزمو نبودت واسم مرگه ؛ من ب جز عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو ...

    • همراه آبی

      یه شب میون بارون غرورمو شکستم/کاشکی بهت میگفتم چقد تو رو میخواستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج