۶۴۱۳۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اطلاعات جدیدی از پرچمدار بدون حاشیه سونی

اخیرا اطلاعاتی از پرچمدار بدون حاشیه سونی و گوشی های آینده این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد سونی، رقابت با سایر سازندگان را به شکل جدی‌تری دنبال خواهد کرد.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: اخیرا اطلاعاتی از پرچمدار بدون حاشیه سونی و گوشی های آینده این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد سونی، رقابت با سایر سازندگان را به شکل جدی‌تری دنبال خواهد کرد.
اطلاعات جدیدی از پرچمدار بدون حاشیه سونی

بنا بر اطلاعات UAProf، گوشی های سری H۸۱XX که حداقل در دو مدل H۸۱۱۶ و H۸۱۶۶ تولید خواهند شد، از محصولات رده بالا یا نفیس سونی بوده و همراه با اندروید اوریو و نمایشگری با وضوح ۲۱۶۰×۳۸۴۰ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. در این صورت می‌توان H۸۱XX را به عنوان نسل جدید اکسپریا XZ پریمیوم معرفی کرد. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، سونی نخستین شرکتی خواهد بود که از چنین وضوح تصویری بالایی برای اسمارت فون های تمام‌صفحه استفاده می‌کند. این موضوع پیش‌تر نیز توسط مدیران سونی و برنامه‌های آنها برای توسعه گوشی های بدون حاشیه در سال ۲۰۱۸ تایید شده بود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که چند روز پیش، بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های یک گوشی رده بالا با شماره مدل H۸۵۴۱ توسط یکی از کاربران ردیت در دسترس همگان قرار گرفت. گفته می‌شود H۸۵۴۱ با ابعادی کمتر از اکسپریا XZ۱ اما با نمایشگر بزرگ‌تر ۵.۷ اینچی توسعه پیدا خواهد کرد.

اطلاعات جدیدی از پرچمدار بدون حاشیه سونی

در کنار پرچمدار بدون حاشیه سونی ، اسناد لو رفته شامل اطلاعاتی از گوشی های سری H۸۲XX با شماره مدل های H۸۲۱۶ ،H۸۲۶۶ ،H۸۲۷۶ و H۸۲۹۶ هم می‌شوند که از ویژگی‌های کلیدی آنها می‌توان به نمایشگر ۱۰۸۰p و اندروید اوریو اشاره کرد. در این صورت، احتمالا ما با جایگزین اکسپریا XZ۱ رو به رو هستیم.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه و مشخصات گوشی های جدید سونی در دست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج