۶۴۲۴۲۸
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

دستگیری سارقان طلا فروشی در گچساران

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان طلافروشی گچساران خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان طلافروشی گچساران خبرداد.

سردار مهدی انصاری افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی باب الحوائج واقع در خیابان بلادیان گچساران طی شهریورماه سالجاری که منجر به قتل دو تن از شهروندان و صاحبان طلا فروشی و مجروح شدن یک نفر از خانواده طلافروشی و سرقت مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات شد.

وی بیان کرد: از همان ابتدا پیگیری و کشف موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و برای انجام این ماموریت تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی و اطلاعات استان با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ماموریت یافتند و در طی این مدت با تلاش بی وقفه و شبانه روزی نهایتا موفق شدند چند نفر از رابطین، قاتلین و سارقین را در حالی که قصد فروش مقداری از طلا و جواهرات سرقتی را در یکی از استانهای همجوار استان داشتند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سپس با انجام عملیات غافلگیرانه و مقتدر ماموران عمل کننده دو قاتل و سارق تحت تعقیب که هر دو نیز برادر بودند در یکی از محورهای مواصلاتی استان دستگیر و سلاح بکار رفته به همراه طلا و جواهرات مسروقه را که در محلی زیر خاک پنهان کرده بودند، کشف و ضبط کردند.

انصاری تصریح کرد: در عید ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) این توفیق بدست آمد و انتظار خانواده مقتولین برای کشف این موضوع پایان یافت.

به گزارش ایسنا، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان گچساران پس از شنیدن این خبر خوشحال شدند و از نیروی پرتلاش و زحمت کش انتظامی استان تشکر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      دست خداهمراهتان

    • ف ن

      خدا قوت به برادران زحمتکش در نیروی اتظامی

    • مهرداد

      یه سوال البته اگر جوابی داشته باشه در پی این سرقت و قتل دو نفر که اصلا به این موضوع مرتبط نبودن کشته شدن .حالا سوال اینجاست چرا این دونفر که یکی مامور دولت و دیگری سارق معروف کشته شدن و ایا میشود با این جریان مردم به پلیس اعتماد کنن؟ خودم برام جالبه این ابروریزی از ایل بابکان و نیروی انتظامی چطور جمع میشود .در اخر باید از عواملی که به مردم اسایش و ارامش داد کمال قدردانی را کنم .

      پاسخ ها

      • احسان

        خدا رو شکر .

    • بدون نام

      خدا را شکر که دستگیر شدند

    • جواب مهرداد

      اقای مهرداد خودت خوب میدونی اون شخصی که کشته شد پرونده جداگانه ای داشت دزدی مسلحانه کرده بود حکم اعدام داشت ولی از زندان فرار کرده بود و به خاطر همین در حین دستگیری پس از کشتن مامور کشته شد پی دخلی به این ماجرا نداره

    • علی قنبر

      اگر این دو نجس قاتل تو دزدی ادای کوروش درنمی اوردن( لنگیدن .یعنی جوری ادا دراوردن که بگن کار کوورش )این همه کشتار نبود.این کفتارها رو باید روز ده بار اعدام کرد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج