اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۲۴۸
۵۰۸۰
۵۰۸۰
پ

۶۲۰ سكه دوره اشكاني در اختیار یک نفر!

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان گيلان از دستگيري سارق زورگير سابقه دار و كشف ۶۲۰ عدد انواع سكه قديمي با طرح هاي دوره اشكاني در رشت خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان گيلان از دستگيري سارق زورگير سابقه دار و كشف ۶۲۰ عدد انواع سكه قديمي با طرح هاي دوره اشكاني در رشت خبر داد.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان گيلان از دستگيري سارق زورگير سابقه دار و كشف ۶۲۰ عدد انواع سكه قديمي با طرح هاي دوره اشكاني در رشت خبر داد.

سرهنگ مهرداد مهرگان گفت: در پي دريافت گزارشات مردمي مبني بر اينكه فردي سابقه دار اقدام به تهيه عتيقه و سلاح غير مجاز مي کندد، ماموران پليس امنيت عمومي رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ مهرگان افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با تحقيقات نامحسوس پليسي از نگهداري اسلحه غير مجاز و اشياء عتيقه در منزل اين متهم اطمينان حاصل نموده و از مقام قضايي مجوز بازرسي منزل اين متهم را اخذ نمودند.

وي بيان داشت: ماموران پليس امنيت عمومي در بازرسي از منزل اين متهم ۳۳ ساله، يك قبضه سلاح شكاري غيرمجاز دولول، ۱۵ عدد انواع اشياء عتيقه از جنس طلا و برنج و ... ، ۶۲۰ عدد انواع سكه قديمي با طرح هاي دوره اشكاني و مقاديري اسناد و مدارك متعلق به افراد مختلف، ۲۸ عدد گوشي تلفني همراه همچنين يك دستگاه شوكر برقي و يك قوطي افشانه دفاع شخصي كه به جهت زورگيري و اهداف خاص تهيه شده بود كشف و ضبط كرده و وي را دستگير كردند.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان گيلان با بيان اينكه متهم دستگير شده سابقه دار و چندين فقره سابقه زورگيري و شرارت در پرونده خود دارد، اظهار داشت: اين متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.

تاکید بر استفاده از مشارکت مردمی در تامین امنیت

سرهنگ محمدرضا جعفری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان خیرخواه گفت: امنیت اجتماعی به عنوان یک امر اجتماعی به طور کامل وابسته به مشارکت مردم بوده و از عوامل موثر در برقراری امنیت پایدار محسوب می شود.

وی همچنین ارتباط بين پليس، مردم، سازمان ها و دولت را موجب افزايش اقتدار مبتني بر مشروعيت دانست و بيان داشت: پذيرش اين مشروعيت در جلب اعتماد عمومي به پليس و در نتيجه افزايش احساس امنيت در بين شهروندان موثر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان برقراری امنیت مطلوب را در گرو مشارکت مردم با پلیس در تامین امنیت دانست و گفت: هر چه مشارکت مردم و سایر نهادها در ایجاد امنیت اجتماعی بیشتر باشد، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

وي تصريح كرد: تمام تلاش پليس بر اين است كه در كارهاي خود از مشاركت مردمي استفاده كند زيرا بدون حضور، مشاركت و همكاري مردم موفقيت پليس امكان پذير نبوده و امنيت پايدار نخواهدبود.

جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه امنیت باید واقعی، عمیق و مردمی باشد، بیان داشت: پلیس عامل فردی ایجاد امنیت بوده ولی عامل اصلی خود مردم هستند و پلیس مکمل حضور مردم است.

وی در ادامه امنیت اجتماعی را از مردم و برای مردم دانست و افزود: خانواده، گروه های آموزشی، وسایل ارتباط جمعی و غیره همه و همه در تامین امنیت اجتماعی نقش داشته و هر چه مسئولیت آنها بیشتر شود، ماموریت پلیس در این خصوص کمتر خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در پايان به تشریح چگونگی جلب مشارکت مردمی در تامین امنیت اجتماعی پرداخت و یادآورشد: آگاهی بخشی، بیان مسئولیت ها و تحریک وجدان اخلاقی و اجتماعی مردم می تواند در جلب مشارکت مردمی موثر باشد.

پلمپ ۱۷ واحد صنفي متخلف در شهرستان لاهيجان

فرمانده انتظامي لاهيجان از پلمپ ۱۷ واحد صنفي متخلف در ۴۸ ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علي اكبر صميمي گفت: به منظور پيشگيري از جرائم و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي، ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي طي ۴۸ ساعت گذشته از ۲۰۰ واحد صنفي در اين شهرستان بازديد كردند.

وی اظهارداشت: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي در بازديدهاي انجام گرفته ۱۷ واحد صنفي را به دليل رعايت نكردن قوانين صنفي پلمپ و صاحبان اين واحدهاي صنفي را با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي كردند.

فرمانده انتظامي لاهيجان با اعلام اينكه به ۵۰ واحد صنفي ديگر نيز تذكر كتبي برای رعايت مقررات صنفي داده شد، اظهار داشت: اين واحد ها اگر تذكرات پليس را عملي نکنند، پليس مانع از فعاليت آنان خواهد شد.

وی در ادامه با اعلام اينكه طرح بازديد از صنوف از جمله برنامه هايي است كه به طور مستمر در دستوركار ماموران اداره نظارت براماكن عمومي پليس امنيت عمومي قراردارد، از شهروندان خواست در صورت علم و اطلاع از ناهنجاري صنفي مراتب را به پليس اطلاع دهند.

پلمپ ۲۶ واحد صنفي متخلف در شهرستان آستانه اشرفيه

فرمانده انتظامي شهرستان آستانه اشرفيه استان گيلان از پلمپ ۲۶ واحد صنفي متخلف در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ وحيد اصلاني گفت: طرح ايثار به منظور نظارت و کنترل واحد هاي صنفي در اين شهرستان توسط ماموران پليس امنيت عمومي به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامي شهرستان آستانه افزود: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي طي بازديد از ۱۴۸ صنوف مختلف، ۲ هزار و۳۵۰ حلقه سي دي غير مجاز، ۲ هزار و۲۹۲ ثوب البسه منقش به تصاويرناهنجار، ۴ هزار و۱۷۰ برگ توتو ( پيش بيني نتيجه فوتبال)، ۷۲۵ عدد لوازم آرايش غير مجاز را كشف و ضبط كرده و در اين راستا ۲۶ واحد صنفي متخلف را به علت عدم رعايت قوانين صنفي، پلمپ كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آستانه در ادامه با بيان اينكه صاحبان اين صنوف به مقام قضايي معرفي شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاري توسط صنوف مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

پلمپ ۳۲ واحد صنفي متخلف در شهرستان رودسر

فرمانده انتظامي رودسر استان گيلان از پلمپ ۳۲ واحد صنفي متخلف در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدي تركي گفت: اداره نظارت بر اماكن پليس امنيت عمومي اين شهرستان به منظور نظارت بر اجراي قانون صنفي، از صنوف اين شهرستان بازديد و برخورد قانوني با صنوف متخلف را در دستوركار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماكن پليس امنيت عمومي با بازديد از اين واحد ها، ۳۲ واحد صنفي مختلف را به علت عدم رعايت مقررات و موازين و دستورالعمل هاي اماكن (بر اساس ماده ۲۷و۲۸ ق.ن.ص) عمومي پلمپ و صاحبان آنان را به مراجع قضايي معرفي كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودسر در پايان با قدرداني از تعامل مردمي با پليس از مردم اين شهرستان خواست در صورت علم و اطلاع از عدم رعايت موازين شرعي و قانوني توسط صنوف مراتب را به پليس اطلاع دهند.

دستگيري ۲ سارق و كشف ۱۵ دستگاه موتورسيكلت سرقتي در آستارا

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا استان گيلان از دستگيري ۲ سارق حرفه اي موتورسيكلت و كشف ۱۵ دستگاه موتورسيكلت سرقتي در در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ نادر خورسند گفت: در پي گزارشات مردمي مبني بر فعاليت مشكوك دو نفر در يكي از روستاهاي اين شهرستان، كارآگاهان آگاهي رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا افزود: كارآگاهان پليس آگاهي با تحقيقات نامحسوس پليسي دريافتند كه اين فرد اقدام به فروش موتورسيكلت هاي فاقد سند مي نمايد كه پس از انجام هماهنگي هاي لازم در يك عمليات سريع و غافلگيرانه دو متهم مورد نظر را دستگير مي کنند.

سرهنگ خورسند اظهار داشت: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي تخصصي كارآگاهان آگاهي به ۱۵ فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان آستارا اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا گفت: پس از اعتراف متهمان، تحقيقات در خصوص مالخران و كشف موتورسيكلت هاي مسروقه آغاز شد كه در نهايت ۶ مالخر ؛‌ شناسايي و دستگير شدند و در اين راستا ۱۵ دستگاه موتورسيكلت مسروقه نيز كشف شده است.

وی با اشاره به اينكه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد از راكبان موتورسيكلت خواست چنانچه موتورسيكلت خود را در محلي غير از پاركينگ عمومي ؛ حتي در منزل پارك مي نمايند ؛ حتما با قفل و زنجير به شيئي ثابت و محكم از قبيل ميله و نرده ؛ قفل کنند.

سرهنگ خورسند در پايان از شهروندان نيز خواست قبل از خريد هرگونه وسيله نقليه اي ( موتورسيكلت - اتومبيل ) حتما مدارك شناسايي و اسناد آن وسيله را مورد بررسي قرار داده و پس از اطمينان از صحت آنها ؛ اقدام به خريد آن وسيله نقليه کنند.

تغيير مسير ناگهاني علت بسياري از تصادفات درون شهري

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان گيلان تغيير مسير ناگهاني بدون توجه به جريان عبور و مرور را باعث بسياري از تصادفات و حوادث در سطح شهر دانست.

سرهنگ سيد تقي اميني گفت: گردش در تقاطع ها، راه ها و ميادين داراي قواعدي است كه رعايت آن در رانندگي بسيار حائز اهميت است.

وی افزود: تغيير مسير ناگهاني بدون توجه به جريان عبور و مرورباعث بسياري از تصادفات و حوادث درون شهري بوده و گردش در رانندگي بايد به صورت صحيح در محل هاي مجاز ضمن آگاهي دادن به ساير رانندگان و با استفاده ازعلائم لازم انجام گيرد.

اميني بيان داشت: برخي راننده ها به علت غفلت از روشن بودن چراغ راهنماي خودرو به گونه اي رانندگي مي نمايند كه ساير خودروهاي در حال حركت تصور مي كنند قصد دارد به سمت چپ بپيچد اما به راست مي روند و عامل بسياري از تصادفات رانندگي همين مسئله بسيار كوچك است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان گيلان در پايان به استفاده رانندگان از راهنماي وسايل نقليه در گردشها تأكيد نمود و اظهار داشت : شايد اگر رانندگان وسايل نقليه نسبت به كارآيي راهنماي وسايل نقليه در جلوگيري از تصادفات اطلاع مي داشتند در استفاده آن كوتاهي نمي كردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج