۶۴۳۹۱۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آرای برابر موافقان و مخالفان تفحص از شهرداری

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از برابر شدن رای موافقان و مخالفان طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در جلسه کمیسیون عمران و واگذاری تصمیم‌گیری برای انجام شدن یا انجام نشدن این تحقیق و تفحص به هیات رئیسه مجلس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از برابر شدن رای موافقان و مخالفان طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در جلسه کمیسیون عمران و واگذاری تصمیم‌گیری برای انجام شدن یا انجام نشدن این تحقیق و تفحص به هیات رئیسه مجلس خبر داد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون عمران ادامه رسیدگی به طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در سه محور نحوه ساخت و سازها، تغییر کاربری املاک و واگذاری املاک با حضور شهردار تهران مورد بررسی قرار گرفت. اما توضیحات نجفی متقاضیان تحقیق و تفحص را قانع نکرد. از این رو رای‌گیری انجام شد و آرای مخالفان و موافقان تحقیق و تفحص در عدد ۸ برابر شد.

وی ادامه داد: این مساله موجب ابهام شد به همین دلیل نتیجه انجام شدن یا نشدن تحقیق و تفحص منوط به استعلام از هیات رئیسه شد؛ چراکه آیین‌نامه داخلی مجلس نیز در چنین شرایطی سکوت کرده است.

نماینده مردم اردبیل از بررسی عملکرد سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت درخصوص تخصیص قیر رایگان به استان‌ها طی سال‌های ۹۴ تا ۹۶ سخن گفت و افزود: این بررسی با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت و اثبات شد که وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه مطابق قانون عمل نکرده‌اند.

بدری ادامه داد: گزارش کمیسیون عمران در این خصوص براساس ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی به هیات‌رئیسه مجلس ارسال می‌شود و پس از تعیین‌تکلیف در صحن علنی مجلس مشخص شود که این گزارش به قوه قضاییه ارسال خواهد شد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرحسین

      این یعنی چی؟!! چه کسی با تحقیق کردن درباره جرمی مخالفه؟ مگر اینکه به ضررش باشه!

    • بدون نام

      چرا بعضی ها مخالف تحقیق و تفحص از شهرداری هستند ؟ از برملا شدن چه چیزی واهمه دارند ؟ اگر حساب شان پاک است پس از محاسبه چه باک است ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج