adexo3
۶۴۴۰۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کارشناس و تحلیلگر سیاسی:

اقدام ترامپ یک رسوایی بزرگ برای آمریکا بود

کارشناس و تحلیلگر سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی با سازش و تعامل قابل کنترل نیست، بلکه در مقابل اصل اسلام قرار دارد و همواره می‌کوشد تا اسلام را نابود کند.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه اقدام ترامپ در اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی پرداخت یک بدهکاری از زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، اظهار کرد: ترامپ به ثروتمندان و قدرتمندان رژیم صهیونیستی وعده داد بود که اگر در انتخابات از او حمایت کنند، یک کار بزرگ برای آن‌ها انجام می‌دهد و اعلام پایتختی قدس، عمل کردن به وعده و پرداخت آن بدهی بود.

وی با تأکید بر اینکه اقدام ترامپ، ماهیت اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای جهانیان آشکار کرد، افزود: تمام رؤسای جمهور‌ پیشین آمریکا نیز قصد انجام این کار را داشتند، اما موقعیت و شرایط را برای انجام آن مناسب نمی‌دانستند و جرأت انجام آن را نداشتند، چراکه می‌دانستند این اقدام می‌تواند ضربه‌های سنگینی به موقعیت آمریکا در جهان بزند.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه اقدام ترامپ یک رسوایی بزرگ برای آمریکا بود ادامه داد: این اقدام ترامپ مبارزه جبهه کفر با اسلام را بیش از پیش آشکار کرد، البته این یک فرصت برای مسلمانان است که باید از آن در راستای تقویت وحدت و حمایت از قدس استفاده کنند.

این کارشناس و تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: اقدام ترامپ موجب شد تا مسئله قدس که در سال‌های اخیر تحت تأثیر مسائل دیگری مانند تکفیری‌ها کم‌رنگ شده بود، دوباره مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

وی افزود: بسیاری از افراد و کشور‌های هم‌پیمان رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز این عمل را اشتباه دانستند و با آن مخالفت کردند، البته این مخالفت به این معنی نیست که این کشور‌ها طرفدار مردم فلسطین هستند، بلکه به این معنی است که می‌دانند این اقدام چه تبعات منفی می‌تواند داشته باشد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه ترامپ با اعلام پایتختی قدس، مشروعیت رژیم صهیونیستی را بیش از پیش زیرسؤال برد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از کشور‌های مسلمان مانند عربستان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و شنیده شده که نقش تعیین‌کننده‌ای نیز در این اقدام ترامپ داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اقدام استکبار جهانی، موجب وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمانان شده است، توضیح داد: رژیم صهیونیستی با سازش و تعامل قابل کنترل نیست، بلکه در مقابل اصل اسلام قرار دارد و همواره می‌کوشد تا اسلام را نابود کند؛ مسلمانان نیز نباید از دشمن انتظاری جز دشمنی و توطئه داشته باشند و باید بدانند که رژیم صهیونیستی به جنگ سرزمین نیامده، بلکه به جنگ اسلام آمده است.

این کارشناس و تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در موضوع فلسطین پیشگام و پیشتاز بوده‌ است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید داشته‌اند که مسئله اصلی جهان اسلام، مسئله فلسطین است و کارنامه ایران نیز بیانگر این است که انقلاب اسلامی همواره به مسئله قدس توجه ویژه‌ای داشته است.

وی در پایان تأکید کرد: اقدام ترامپ و همچنین نقش برجام توسط آمریکا، بار دیگر ثابت کرد که با استکبار جهانی جز با زبان زور و مقابله نمی‌توان سخن گفت و امیدواریم این اقدام ترامپ، سرآغاز سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج