۶۴۵۰۵۸
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقال مصدومان حادثه راهیان نور به بیمارستان

قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین آمار کشته‌شدگان حادثه اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان البرزی از اعلام آماده‌باش در دو بیمارستان اهواز خبر داد.

ایسنا: دکتر رمضان احدی، قائم مقام دانشگاه جندی شاپور اظهار کرد: عصر امروز اتوبوس اردوی راهیان نور که حامل دانش‌آموزانی از استان البرز بود در محور سوسنگرد- دهلاویه دچار سانحه و واژگون شد.

وی ادامه داد: متاسفانه چهار نفر در محل حادثه جان باختند و آمار کشته‌شدگان حادثه تا این لحظه چهار نفر بوده است.

قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تاکنون ۱۱ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده‌اند که حال عمومی ۹ نفر از آن‌ها خوب گزارش شده است و دو نفر دیگر نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند.

احدی ادامه داد: همچنین شماری از مصدومان این حادثه به بیمارستان بقایی اعزام شده‌اند. از حدود دو ساعت پیش به هر دو بیمارستان بقایی و گلستان آماده‌باش داده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادمان

      بازمممممممممم

    • ناجی

      واقعآکه بچهای مردم روپرپرمیکنن...میخوام بدون خودمسولین هم بچهاشون روبااتوبوس میفرستن راهیان نورچقدراشتباه چقدرخطا...خون این بچهاروکی بایدجواب بده

    • بدون نام

      آخر تا کی وچند بار باید این اتفاقات درد ناک روی دهد تا این کار بیجا و بی حاصل متوقف شود؟؟؟؟

    • بهار

      ای وای خدا

    • بدون نام

      هر سال همینه. بچه های مردم رو به کشتن میدین. جمع کنید این بساط رو دیگه

    • راهیان نور بروجن

      چقدر راحت شده گرفتن جون عزیزانمان چقدر راحت از به بار نشستن حاصل عمر خانواده ها مزاری ساخته میشود چقدر راحت از جون عزیزان مردم میگذریم چقدر راحت عمری اشک پدران و مادران را نادیده میگیریم چقدر راحت تکیه بر باد میزنیم چقدر راحت باز هم با وجود حوادث فراوان به مسولین بی مسولیتی که در جواب گفتند برید از مسوولش بپرسید اعتماد میکنیم .چقدر اسان از برایشان به داغ نشاندن مادران. چه اسان شده به خون نشاندن نوگلان 15 ساله .چقدر بی تفاوت شده اند مسولیین در برابر کشتار دسته جمعی غنچه های مردم .با چند تا تسلیت تا شب هفت فکر میکنن حق شان را ادا کردن اما غافل از اه و حسرت من مادر .غافل از نابودی خواهر و برادر غافل از ناامیدی وتخم یاس کاشتن در دلمان غافل از حسرت شنیدن صدایشان ..غافل از جا ماندن کیف و کتابشان .جای دانش اموز در این سن مدرسه و اغوش پدر و مادر است نه زیر خروارها خاک سرد .تا کی شاهد چنین حوادثی باشیم تا کی نابودی پدر و مادران را میبینید و فراموش میکنید تا کی با قاب عکسی و خاطرات میتوان زندگی کردتا کی شاهد پرپر شدن سرمایه عمر مردم هستید و خم به ابرو نمی اوردید. تو را خدا این اردوی را بساطش را جمع کنید .... من جو.اب اشکها و جواب پیر شدن از داغ جوان خواب خم شدن کمر پدر،ان و مادران زیر این غم را که خواهد داد. .هیچ کس هیچ کس باید سوخت و ساخت باید. تاوان امضای را داد که امضای اعتماد بود به نامردان بی مسولییت . ای کاش نبودن انسانهایی که عامل نابودی گلهای مردم شدند وجدانهای همیشه خواب بی و جدانهای که بخاطر مسایل سیاسی از جون بچه ها هم نمیگذرند 5سال و 2 ماه پیش چنین بلایی سر دانش اموزان دختر بروجنی امد و 25 دختر بیگناه را روانه به اسم خودشان بهشت کردن و جهنم را بر،ای ما به تصویر کشیدن .خدا به فریاد خانوا ده ها برسه که صبر هم قد خم میکند در برابر داغ فرزند

    • یسنا

      اقا نبرید این زبون بسته ها رو به کشتن بدید به ولله خدا و شهیدامونم راضی نیستند شور مردمو تو کشور در اوردن دیگه

    • بدون نام

      چرا مسئولان جاده بستان وسوسنگردودرست نمی کننداین همه تصادف می کنندهمه چیزودست کم میگیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج