۶۴۵۲۲۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مجوز چندباره دولت فرانسه برای تجمع منافقین

دولت فرانسه بار دیگر به گروهک تروریستی منافقین مجوز داد تا به بهانه واهی حقوق بشر، علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تجمع برپا کند.

روزنامه کیهان نوشت: دولت فرانسه بار دیگر به گروهک تروریستی منافقین مجوز داد تا به بهانه واهی حقوق بشر، علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تجمع برپا کند.
این تجمع در پاریس برپا شد و برای چندمین بار است که دولتمردان فرانسه به منافقین برای برگزاری چنین تجمعاتی مجوز صادر می‌کنند. گروهکی که جنایت‌های بی‌شماری در ایران انجام داد و ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان را به منظور دستیابی به خواسته‌های نامشروع سرکرده‌های این گروهک تروریستی به شهادت رساند.
دولت فرانسه درحالی به منافقین تروریست مجوز برگزاری تجمع داده که همواره از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم دم می‌زند. تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین و افراد اجاره‌ای علیه حقوق بشر در ایران در میدان انولید پاریس در کنار وزارت خارجه فرانسه دست به تجمع زدند. جالب اینجاست ژان پیر میشل سناتور سابق فرانسوی نیز در تجمع گروهک تروریستی منافقین سخنرانی کرد.
تعداد این افراد که حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر گزارش شد حین برگزاری این مراسم دائما رو به کاهش رفت چرا که دیده شد افراد اجاره‌ای پس از حضور و غیاب و دریافت وجه خود محل تجمع را ترک می‌کردند.
بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در حملات منافقین به شهادت رسیده‌اند. این در حالی است که آمریکا، نام گروهک منافقین را پس از عمری ترور در ایران و عملیات‌های خرابکارانه بر ضد کشورمان از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرده است. آمریکا برای سال‌های متوالی منافقین را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده بود.

چند روز پیش نیز پارلمان اتحادیه اروپا در اقدامی وقیحانه با دعوت از مریم رجوی قجرعضدانلو ابریشمچی سرکرده گروهک تروریستی منافقین بار دیگر در موضوع حقوق بشر نقاب از چهره برگشود. مریم رجوی در دیدار با برخی نمایندگان پارلمان اروپا خواستار فشار بر جمهوری اسلامی ایران در موضوع حقوق بشر در کنار موضوع موشکی و دفاعی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایثارگر

      اگر حقیقت داشته باشه . خائن ترین دولت به کشور همین دولته که هرچه امتیاز خارجی بوده به همین فرانسه پست تر از پست داده بارها وبارها بد قولی کارشکنی وهرانچه بوده چه قبل از برجام چه هنگام مزاکرات وچه حالا بد تر از امریکا دربین کشورهای اروپایی بوده وباز هم باز این دولت دریغ از واکنش ویا تحرکی که فرانسه احساس کنه منافعش در ایران در خطر میفته ای چی میرسونی جز هم نوایی وهم گامی خود دولت با ای فاشیستها فرانسوی که نمک میخورن ونمک دون میشکنن . شما هم خبری عزیز سانسور نکن با من هم نظری از هرچه اصلاح طلب بیزاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج