۶۴۵۹۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

خودروهای میلیاردی برای سوپرپولدارها

در حالی در بازار، خودروهایی با قیمت‌های پایین و البته کارکرده دیده می‌شود، اما در مقابل برای سوپرپولدارهای کشور نیز خودروهایی وجود دارد که میلیاردی قیمت دارد.

خبرآنلاین: در حالی در بازار، خودروهایی با قیمت‌های پایین و البته کارکرده دیده می‌شود، اما در مقابل برای سوپرپولدارهای کشور نیز خودروهایی وجود دارد که میلیاردی قیمت دارد.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که خودروهای وارداتی طی یک ماه گذشته با افزایش شدید قیمتی مواجه شده است. در گزارش میدانی از نمایشگاه‌های فروش خودروهای خارجی، یک خودروی مازراتی، گرن کبریو MC مدل سال ۲۰۱۴ مشکی و صفر کیلومتر برای فروش با قیمت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان گذاشته شده است. یک لامبورگینی، اونتادور مدل سال ۲۰۱۵ گذر موقت با ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، یکی از نمایشگاه‌ها لکسوس ال‌ایکس ۵۷۰ مدل سال ۲۰۱۳ با ۸ هزار و ۶۰۰ کیلومتر کارکرد را با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. در میان این خودروها، یک بی‌ام‌و ۷۳۰LI مدل سال ۲۰۱۸ و صفر کیلومتر با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیده می‌شود. یک لندرور فول رنجرور EVOQUE مدل سال ۲۰۱۷ و صفر کیلومتر نیز یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

یکی از نمایشگاه‌داران همچنین یک هامر H۲ مدل سال ۲۰۰۷ با ۹ هزار کیلومتر کارکرد را با قیمت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. یک بنز SL۵۰۰ مدل سال ۲۰۱۳ با ۲۵ هزار کیلومتر کارکرد نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.
خودروهای میلیاردی برای سوپرپولدارها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالار

      ما کارگران که به زودی برا بنزین پراید مدل 77 مون پول بنزین هم نخواهیم داشت...بزارید اونا سوار بشن...

    • حسن حسنی

      بنظر بنده میباید اتومبیل های این چنینی را مباید چند برابر قبمتش مالیات بپردازند چون با عث افتخار مالک اتومبیل هم میشود چون از نظر غروری ارضا میشود وپولش هم ازاختلاس دارد

    • بدون نام

      بابا طرف اینهمه زحمت میکشه چند هزار میلیارد اختلاس میکنه آنوقت بره پراید بخره.

    • کیان

      خخخخخخخخ

    • بدون نام

      در مملکتی که رقابت نباشد همین است. چرا همین خودرو در عراق و افغانستان ده برابر ارزانتر است چون مسعولان محترم نمی توانند تحمل کنند مردم خودرو ی با کیفیت و ارزان سوار شوند. چرا در مناطق ازاد خودرو خیلی ارزان است. مگر یه پلاک چقدر ارزش دارد که این قدر خودرو را گران می کند. به این میگن زندگی تحمیلی

    • بدون نام

      اصلا بدبخت ازمن که همچه پولی توخوابم نمی بینم

    • بدون نام

      زندگی برای پولدارهاس .ما بی پولا ه اصلا شما نه .من بی پول مثل سگ فقط سر م پایینه تو این آشغالا دنبال یه لقمه نون کپک زده .ای تف به هر چی بدشانسی که منو چسبیده .

    • بدون نام

      نا مردی اگه نظر من رو ننویسی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج