اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۶۴۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اولین موضع رسمی نعمت‌ زاده درباره خودرو

وزیر صنعت، معدن وتجارت در اولین موضع‌گیری رسمی خود درباره بازار خودرو گفت: با وجودی که شورای رقابت، خودرو را کالای انحصاری می‌داند اما بنده و صنعتگران، خودرو را کالای انحصاری نمی دانیم.

خبرگزاری مهر: وزیر صنعت، معدن وتجارت در اولین موضع‌گیری رسمی خود درباره بازار خودرو گفت: با وجودی که شورای رقابت، خودرو را کالای انحصاری می‌داند اما بنده و صنعتگران، خودرو را کالای انحصاری نمی دانیم.

محمدرضا نعمت زاده امروز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در اولین موضع‌گیری رسمی خود درباره بازار خودرو، گفت: به اعتقاد بنده، خودرو کالای انحصاری نیست.

وی تصریح کرد: شورای رقابت می گوید خودرو کالای انحصاری است درحالی که صنعتگران معتقدند خودرو کالای انحصاری نیست، البته شورای رقابت تاکنون وظیفه قانونی خود را انجام داده و نظرش هم محترم است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از جلسه امروز صبح خود با علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد و اظهارداشت: براساس این جلسه، قرار شد کارگروهی به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رفع موانع تولید تشکیل شود تا بتواند ظرف دو هفته آینده موانع را شناسایی و راهکارها را اعلام کند.

نعمت زاده افزود: البته این جلسه قرار بود دیروز برگزار شود که به دلیل حضور مهمانان خارجی، به صبح امروز موکول شد.

وی درباره نحوه انتصاب رئیس جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: گزینه های متعددی برای احراز این پست مطرح بودند که در نهایت دیشب با مهدی کرباسیان در این باره به جمع بندی نهایی رسیدیم و صبح امروز حکم وی برای ریاست ایمیدرو را صادر کردیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: نباید خام فروشی مواد معدنی صورت گیرد و سنگ آهعن باید به فولاد و تولید صنایع فلزی تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان این یعنی خوبه یا بد؟
      قیمت ماشین پایین میاد یا میره بالا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج