۶۴۶۶۱۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طرح اتهام‌های تازه جنسی علیه داستین هافمن!

در ادامه موج آزارهای جنسی درهالیوود، دو زن ادعا کرده‌اند از داستین هافمن آزار جنسی دیده‌اند. دوست فرزند هافمن نیز ادعا کرده وقتی نوجوان بوده هافمن تن عریان خود را به او نشان داده است. وی این اتهام‌ها را تکذیب کرده است.

بانی فیلم: در ادامه موج آزارهای جنسی درهالیوود، دو زن ادعا کرده‌اند از داستین هافمن آزار جنسی دیده‌اند. دوست فرزند هافمن نیز ادعا کرده وقتی نوجوان بوده هافمن تن عریان خود را به او نشان داده است. وی این اتهام‌ها را تکذیب کرده است.
طرح اتهام‌های تازه جنسی علیه داستین هافمن!

به گزارش بی بی سی،کوری توماس، نمایش‌نامه‌نویس، که دوست دوران دبیرستان دختر هنرپیشه مشهور هالیوود داستین هافمن بوده، روز ۱۴ دسامبر ۲۰۱۷ ( ۲۴ آذر۹۶) ادعا کرده است در اتاق هتلی در منهتن، هافمن بدن برهنه‌اش را به او نشان داده است. کوری در آن زمان ۱۶ سال داشته و به گفته او بعد از گردشی که با خانواده هافمن در روز یکشنبه داشته، این ماجرا اتفاق افتاده است.

یک هفته پیش، ۸ دسامبر نیز رسوایی جنسی دیگری در رابطه با این غول بازیگری هالیوود خبرساز شد. کاترین روستر، همبازی داستین هافمن، در فیلم «مرگ یک فروشنده» به کارگردانی فولکر شلوندورف که در دهه ۱۹۸۰ میلادی اکران شد، او را به سوءاستفاده جنسی متهم کرد اما شلوندورف، دوست هافمن و کارگردان این فیلم اتهام علیه هنرپیشه نامی هالیوود را رد کرد.

آنا گراهام هانتر زن دیگری است که بدرفتاری جنسی هافمن علیه خود را گزارش کرده است. هانتر ادعا کرده که وقتی دستیار تولید مرگ یک فروشنده بوده و در حالی که ۱۷ سال داشته است از سوی هافمن مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

در پی آن داستین هافمن، پیامی عذرخواهانه منتشر کرد و اظهار داشت که احترام بسیاری برای زنان قائل است و از اینکه ممکن است کاری کرده باشد که این خانم‌‌ها را در موقعیت ناخوشایندی قرارداده باشد، احساس خیلی بدی دارد.

هافمن به اتهام‌های تازه شخصا پاسخ نداده است ولی نمایندگان قانونی او درنامه‌ای به مجله سرگرم‌کننده Variety اتهام‌های جدید را کذب و ترور شخصیت دانسته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عه ای بابا داستین چیکار کردی آخه! خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج