۶۴۷۰۳۸
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پشت پرده حملات سنگین علیه روحانی

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که آنچه تحت عنوان کمپین «پشیمانم» در مورد رای به روحانی به راه افتاده، با برنامه ریزی جریان رادیکال صورت گرفته است.

پایگاه خبری انتخاب: عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که آنچه تحت عنوان کمپین «پشیمانم» در مورد رای به روحانی به راه افتاده، با برنامه ریزی جریان رادیکال صورت گرفته است.

ناصری اظهار داشت: معتقدم پشت ماجرای فضای روانی که علیه دولت شکل گرفته، جریال رادیکال و افراطی است که هر تلاشی کرد تا روحانی پیروز انتخابات نشود و به اولین رئیس جمهور تک دوره ای بدل شود. البته توانستند در نهایت ۱۶ میلیون رای جمع آوری کنند.

عضو سابق شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: رقبا دارند زمینه چینی می کنند تا حداقل در ۱۴۰۰ گفتمان اصلاحات و روحانی پیروز انتخابات نشود.

وی افزود: از انجایی که مشکلات اقتصادی مردم به شدت سنگین است و از سوی دیگر جامعه، ما یک جامعه احساسی است و میخواهد نتایج اقدامات و سیاست ها را زود ببیند و همچنین آشنایی کامل با پیچیدگی های ساختاری دولت و .. ندارد، لذا تحت تاثیر فضاسازی جریان مقابل قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: این فضا باید بالاخره مدیریت شود، جامعه ما بسیار جامعه هیجان زده ای است و به نوعی شبکه اجتماعی زده شده، است. البته این مسئله تاثیر مثبت داشته و همین باعث شد که رای روحانی افزایش یابد. بنابراین باید به این نوع مسائل توجه کرد و رسانه های اصلاح طلب می بایست در این زمینه هوشمندانه افکار عمومی را اگاه کنند.

عضو سابق شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات خاطرنشان کرد: اصلاحات در یک اقتصاد از بنیان خراب به سرعت جواب نمیدهد. البته ناهماهنگی تیم اقتصادی در این زمینه کم نبوده است. بسیاری از نخبگان پیشتر به جناب روحانی گفته بودند که عبور از رکود بهتر از تورم است. همه این نوع مسائل در کمپین مذکور موثر بوده اند.

ناصری در بخش دیگری گفت: واقعیت همیشه این گلایه بوده که در دولت های قبل، نهادها و موسسات غیرضرورت قوت پیدا کرده است. در دولت اصلاحات ساختار بودجه شفاف بود و دستگاه ها نسبت به بودجه دولت و اجرایی توجیه بودند. اما با از بین بردن سازمان مدیریت توسط احمدی نژاد، اساسا اوضاع بی حساب و کتاب شد، چراکه میخواستند سیستم کنترل و نظارت وجود نداشته باشد.

وی افزود: باوجود انتقاداتی که وجود دارد، اما بودجه روحانی باعث شد مردم بفهمند برخی نهادهایی که در قم هستند و نبودشان هیچ تاثیری بر سرنوشت فرهنگی کشور ندارد، چقدر بودجه می گیرند. اما همچنان بودجه می گیرند و این ارقام هر ساله افزایش پیدا کرده است.

برخی دستگاه های فرهنگی، بودجه شان بیشتر از بودجه وزات ارشاد است. بنابراین شفاف سازی صورت گرفته در بودجه ارائه شده روحانی، امر مثبتی است. به نظر من اگر روحانی به همراه مجلس و نهادهای بالادستی بتواند و جرات کند، نظام دیوانسالاری کشور را سامان دهد، محصول خوبی مثل برجام خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجا شفاف سازی صورت گرفته من کاری به رای دادن ندارم ندادم ولی دارم میگم ماراصی نیستیم هیچ برامون شفاف نیست نمونهیه قبصی که میرسه شوکه کننده است خیلی وقت ناهماهنگی شده الان که میگن بدای اشتغال میخوان جیب مردم از قبضها بزنن ما راضی نیستیم

    • بدون نام

      این حرفا همش ناله از غفلتیه که اصلاح طلبان کردن،باید وقتی پشت تربون قرار میگرفت مراقب حرفاش میبود ،تیری که از چله کمان پرید دیگه بر نمیگرده.قضاوت شد و درست هم قضاوت شد ،هشت سال فرصت داشت اما نه با کارنامه کاریش بلکه با اعترافاتش همشون رو خراب کرد،مردم در سخترین شرایط روحانی از هر لحاظ بهتر میدونستن.خوب حقایق در مورد ایشون روشن شده،اگه جرات داره دوباره بره پشت تربون و همشون رو پس بگیره،نمیتونه .چرا؟چون همونطور که انسان با خدا به وجود خدا اعتقاد داره و نمیتونه وجود اون رو انکار کنه،ایشون هم نمیتونه از عقایدی که اعلام کرده عقب بنشبنه،چون بهشون اعتقاد کامل داشته...

    • سینا

      نه مردم واقعا پشیمانند .ماس مالی نکنید

    • بدون نام

      پشت پرده و دسیسه رقبا کدومه بابا. تا همین چند وقت پیش همه داشتن برای روحانی دست میزدن و به به چه چه!! الانم همه همون آدمای سابقن ولی دیگه از جوزدگی انتخابات بیرون اومدن و دارن واقعیت رو میبینن و این شیرین کاری های اخیر دولت واسه عوارض و بنزین و غیره هم بی تأثیر نبوده دیگه...

    • حسین

      بازم میخان بگن کار احمدی نژاد و طرفدارانشه _خیلی رو دارین برین تو جامعه ببینید مردم چی میگن نیاز به کمپین نداره

    • حسین

      جالب اینه که 1400 رو هم از الان در نظر دارن اومدیم و دوباره هم اومدین سر کار چه کار مثبتی از دستتون میاد که تو 8 سال قبلش نتونستین

    • حسین شیخی

      خواهشمندم کمی هم به فکر مردم عادی باشید چقدر به مردم فشار مالی تحمیل میکنید مگر ما چه گناهی کردیم هر روز فقط به فکر گرانی هستید ما کارگریم نه حقوقمون میره بالا نه مزایا

    • خوزستان

      مرد حسابی خب بگو دولت روحانی چیکار کرده برا مردم صد هزار رحمت به احمدی نژاد

    • هادی

      ما نمیگیم بودجه این نهادهای الکی کم نشه
      ما میگیم چرا از جیب مردم هزینه میشه

    • بدون نام

      نظری ندارم چون که می دونم خانده نمیشه

    • علی

      هیچ پشت پرده ای وجود ندارد ... روحانی بود که وضعیت را به اینجا رسانده است رییس جمهوری که نتواند هییت دولتش را بر اساس خواست ملت بچیند یقینن نمیتواند خواسته های ملت را به پیش ببرد...

    • شایان الیاسی

      دروغ گویی کافیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج