۶۴۷۰۶۶
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

سرقت مسلحانه از فروشندگان مواد مخدر

سه معتاد شیشه‌ای که پس از آشنایی در کمپ ترک اعتیاد، باند سرقت راه انداخته و پس از شناسایی مواد فروش‌ها درفضای مجازی، تحت عنوان مأمور، نقشه سرقت از فروشندگان مواد مخدر را طراحی و اجرا کرده بودند ازسوی مأموران پلیس شناسایی و دستگیرشدند.

روزنامه ایران: سه معتاد شیشه‌ای که پس از آشنایی در کمپ ترک اعتیاد، باند سرقت راه انداخته و پس از شناسایی مواد فروش‌ها درفضای مجازی، تحت عنوان مأمور، نقشه سرقت از فروشندگان مواد مخدر را طراحی و اجرا کرده بودند ازسوی مأموران پلیس شناسایی و دستگیرشدند.
ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر ۱۹ آذر، مأموران گشت کلانتری ۱۶۴ قائم هنگام گشت به مرد جوانی مشکوک شدند که لباس شخصی به تن داشت اما بی‌سیمی پشت کمرش بسته بود.مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به طرف مرد جوان رفتند، اما او با دیدن پلیس پا به فرارگذاشت.همان موقع عملیات تعقیب آغاز شد تا اینکه مرد جوان هنگام فرار، اسلحه، بی‌سیم و گاز اشک‌آوری که به همراه داشت را روی پشت بام مغازه‌ای انداخت، اما تعقیب و گریز طولی نکشید و آنها خیلی زود بابک را دستگیر کردند.
پس از دستگیری متهم و کشف اسلحه و بی سیم، مرد جوان برای تحقیقات به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد.او در تحقیقات به سرقت از فروشندگان مواد مخدر تحت عنوان مأمور با همدستی دوتن از دوستانش اعتراف کرد. بدین‌ترتیب به دستور بازپرس ایرد موسی، پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و آنها دو همدست او را نیز بازداشت کردند که تحقیقات تخصصی ازآنها ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دزد به دزد زده!

    • مهدی گلپا

      مواد فروشان درفضای مجازی یعنی اینقد راحت اگر اینجوری باشد حتما تا چن ماه دیگر تمام خلافهای جامعه به اشتراک گذاشته می شود و خیلی راحت فعالیت می کنند پس پلیس فتا چگونه اجازه میدهد که مواد فروشان برای خودشان ازفضای مجازی استفاده کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج