adexo3
۶۴۷۶۵۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بازسازی دو جنایت در سرقت طلافروشی

دو برادر سارق که سه ماه قبل در جریان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی درگچساران دو نفر را به قتل رسانده و متواری شده بودند، پس از دستگیری، صحنه سرقت مرگبار را بازسازی کردند.

روزنامه ایران: دو برادر سارق که سه ماه قبل در جریان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی درگچساران دو نفر را به قتل رسانده و متواری شده بودند، پس از دستگیری، صحنه سرقت مرگبار را بازسازی کردند.
شهریور امسال گزارش سرقت منجر به کشته شدن دو نفر در یکی از محله‌های شهرستان گچساران-استان کهگیلویه و بویراحمد- به پلیس گزارش شد. تحقیقات مقدماتی و بررسی دوربین‌ها نشان داد سارقان دومرد مسلح بودند که پس از سرقت بیش از هفت کیلوگرم طلا، دو نفر را در مغازه کشته و با مجروح کردن نفر سوم سوار بر خودروی پژو متواری شده بودند.
بدین ترتیب تحقیقات تخصصی پلیس آغاز شد و بعد از سه ماه اقدامات فنی و اطلاعاتی هر دو برادر ۲۴ و ۲۶ ساله در عملیات ضربتی روز ۱۵ آذر دستگیر شدند.مهرداد کرمی، دادستان شهر یاسوج گفت: درتجسس‌های کارآگاهان بیش از هفت کیلوگرم طلای به سرقت رفته کشف و توقیف شد و به مالباختگان تحویل داده شد.
همچنین سه نفر از مالخرها نیز در شیراز ردگیری و دستگیر شدند. به این ترتیب با دستگیری هر ۵ متهم پرونده؛ صحنه سرقت خونین بازسازی شد. دو متهم اصلی پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. براساس اعتراف‌های متهمان انگیزه این سرقت مسائل مالی و ثروت اندوزی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      کسانی که تن پرورهستن بااین استدلال که باید سهم خودمونواز ثروت های هنگفتی که بعضی ها دارند بگیریم که این هم نتیجه اش دونفربی گناه فقط بخاطر اینکه درطلا فروشی کارمی کنن گشته شدن اون دزدهای بی شرفی که دستندازی به مال مردم می کنن باید از اجتماع خالی بشن

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      چرا انقدر تو ایران قتل و خون و خونریزی زیاد شده ‌‌.....

      پاسخ ها

      • آق تقی قزوین

        بنظر می رسد این دو برادر دزد محترم از آن آدم های خسیس و ناخن گرد بوده اند که پس از یک سال از سرقت طلاها، حتی کوچکترین پره ای از آین همه طلا و جواهر را خرج نکرده و همه آنها را سالم پلیس پیدا و ضبط کرده است، فقط در این میان دو نفر جان خود را از دست داده که به احتمال قریب به یقین تعداد آنها به چهار نفر میرسد، امروزه روز قتل و کشتن خیلی خیلی آسان و سریع اتفاق می افتد که شنیدن هر قتل برای مردم حالت عادی بخود گرفته است، من نميدانم قدیم ترها آیا این همه قتل و تجاوز و غارت و ریاکاری وجود داشته یا خیر، اما با تفاصیلی که اکثراً از ازدیاد این موارد میگویند احتمالآ کمتر و کمتر بوده است، اما علت ازدیاد این همه قتل، غارت و تجاوز و ریاکاری با اینکه گاه گاه به گوشه ای اشاره میشود اما هنوز مثل یک کلاف سردرگم است، آیا آن وقت ها وسیله قتاله کم بود!! آیا قتل رسم نبود، آیا تجاوز عادت نشده بود!! آیا ریاکاری و دروغ و تزویر و پاچه خواری و جدال برای بیشتر داشتن هنوز بدعت نشده بود!! یا عللی که سن کم و تجربه اندک ما قادر به رسیدن به جواب این سوال ها نیست!! نميدانم، نميدانم،

    • حسن ف

      عالیست از زحمات شما متشکریم توفیق شما و سرنگونی تمام دشمنان ومجرمان آرزوی ماست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج