۶۴۷۸۴۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آیا فروش آیفون X کمتر از حد انتظار بوده است؟

زمانی که اپل گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس را معرفی کرد، فروش این دو گوشی مانند سال های گذشته با استقبال آنچنانی از سمت طرفداران اپل روبه رو نشد. تحلیلگران اینگونه پیش بینی میکردند که طرفداران، در انتظار پرچمدار واقعی اپل، یعنی آیفون ۱۰ هستند. اما حالا به نظر میرسد که فروش آیفون ۱۰۰۰ هزار دلاری هم انتظارات را برآورده نکرده است و تحلیلگر وال استریت فروش این گوشی را کمتر از حد انتظار میداند.

وبسایت سخت افزار: زمانی که اپل گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس را معرفی کرد، فروش این دو گوشی مانند سال های گذشته با استقبال آنچنانی از سمت طرفداران اپل روبه رو نشد. تحلیلگران اینگونه پیش بینی میکردند که طرفداران، در انتظار پرچمدار واقعی اپل، یعنی آیفون ۱۰ هستند. اما حالا به نظر میرسد که فروش آیفون ۱۰۰۰ هزار دلاری هم انتظارات را برآورده نکرده است و تحلیلگر وال استریت فروش این گوشی را کمتر از حد انتظار میداند.

کارل آکرمن، تحلیلگر وال استریت در یادداشتی به مخاطبین خود اعلام کرده است که تقاضای اولیه برای آیفون ۱۰ اپل پایینتر از حد انتظار بوده است، چرا که کاربران قیمت پرچمدار جدید اپل را بسیار بالاتر از پرچمداران قبلی میدانند. این تحلیلگر اضافه کرده است که هر سه مدل آیفون در سال ۲۰۱۷ یعنی آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ فروش خوبی در بازار داشته اند، اما این فروش آنقدر چشمگیر نبود که بگوییم اپل بازار را یک تنه قبضه کرده است.

اکرمن پیش بینی می کند که در سه ماه اخیر که این ماه به پایان میرسد و اولین سه ماهه مالی سال ۲۰۱۸ اپل خواهد بود، این غول تکنولوژی در حدود ۷۹ میلیون آیفون را به فروش خواهد رساند. این رقم در مقایسه یا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ که ۷۸.۲۹ میلیون دستگاه آیفون بود، یک جهش ملایمی داشته است. برای سه ماهه دوم اپل در سال ۲۰۱۸ که از ژانویه شروع و تا ماه مارس ادامه دارد، انتظار میرود که ۵۶ میلیون آیفون به فروش برسد، که این میزان هم در مقایسه با سال گذشته در زمان مشابه که ۵۱.۲ میلیون دستگاه بود، افزایش فروش را نشان خواهد داد.

اپل می تواند یک رکورد جدید برای فروش آیفون در سه ماه جاری را رقم بزند. ۳۰ ژانویه ۲۰۱۸ زمانیست که این شرکت آمار فروش خود را منتشر خواهد کرد. با وجود اظهارات ناامید کننده اکرمن در خصوص فروش گوشی های آیفون، به نظر میرسد که سیر فروش محصولات اپل همچنان صعودی است. پیش بینی شما از فروش گوشی های سال ۲۰۱۷ اپل چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج