adexo3
۶۴۷۹۶۸
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پشت پرده کمپین «پشیمانی از رای به روحانی»

فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان به هیچ وجه از رای به روحانی پشیمان نیستند، گفت: جریان اصلاح طلب معتقد است که مردم از درک بالایی برخوردار هستند و تحت تاثیر فضاسازی‌های فضای مجازی قرار نگرفته و ناکارآمدی دولت را پای اصلاحات نمی‌گذارند.

نامه نیوز نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان به هیچ وجه از رای به روحانی پشیمان نیستند، گفت: جریان اصلاح طلب معتقد است که مردم از درک بالایی برخوردار هستند و تحت تاثیر فضاسازی‌های فضای مجازی قرار نگرفته و ناکارآمدی دولت را پای اصلاحات نمی‌گذارند.

عبدالله ناصری با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان از رأی به آقای روحانی به هیچ‌وجه پشیمان نیستند و اگر قرار باشد انتخابات چند ماه قبل تکرار شود، کماکان همان سیاست اردیبهشت ماه را در پیش می‌گیرند و به آقای روحانی رأی می‌دهند، گفت: واقعیت این است که آقای روحانی در برابر شرایط ویژه بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی قرار دارد. در واقع عوامل متعددی دست به دست هم داده تا در کنار بعضی از اشتباهات تاکتیکی آقای روحانی شرایطی فراهم شود که بخشی از جامعه رأی‌دهنده را کلا مسئله‌ساز یا مسئله‌دار کند ولی واقعیت این است که جبهه اصلی اصلاح‌طلب و رهبران جبهه اصلاحات به هیچ وجه از این رأی‌دادن پشیمان نیستند.

او در ادامه تصریح کرد: شعارهایی شبیه به شعار عبور از خاتمی در دوران اصلاحات طرح می‌شود و مساله عبور از روحانی که برخی طرح می‌کنند را شعارهای انحرافی می‌دانم. البته من معتقدم یک تشکیلات و جریان رادیکالی که از اول سال ۹۲ مخالف آقای روحانی، مخالف برجام و به‌عنوان جریان دلواپس مشهور بود، پشت سر این قضیه و فضا سازی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه تاکید کرد: نکته اولی که باید مورد توجه قرار داد این است که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شمشیر دولبه است. به همان نسبت که توانست در انتخابات نقش‌افرینی کند و ۲۹ اردیبهشت را خلق کند، به همان اندازه نیز می تواند آقای روحانی را زمین‌گیر کند.

او عنوان کرد: به طور معمول این فضاها کمی بعد تعدیل می‌شود اما در هر صورت جامعه‌ ما جامعه‌ای است که هم زخم‌خورده است و هم رشد و آگاهی پیدا کرده و امروز به مدد شبکه‌های اجتماعی پابه‌پای گفتمان مسلط جلو می‌رود و فضاسازی می‌کند، در شرایط ویژه ای قرار دارد. شرایط ویژه‌ای که تا به حال سابقه نداشته است و کار همه مسئولان است، نه‌تنها آقای روحانی، بلکه کار حتی مسئولان سایر قوا و سایر نهادها را سخت می‌کند.

ناصری در ادامه تصریح کرد: درست است که اصلاح طلبان سازمان اصلی رای روحانی بودند اما نه برای سهم از قدرت به میدان آمدند و نه انتظار داشتند که دولت روحانی یک وضعیت آرمانی ایجاد کند.مردم از خود می‌پرسند که اگر روحانی رئیس جمهور نمی‌شد ولی یکی دیگر از نامزدهای سال ۹۲ یا ۹۶ رئیس جمهور می‌شد آیا شرایط کشور از وضعیت کنونی بهتر بود؟ قطعا چنین نبود.

وی در پایان تاکید کرد: به هیچ وجه پشیمانی وجود ندارد و آقای روحانی کماکان و تا ۱۴۰۰ مورد حمایت اصلاح طلبان خواهد بود. اصلاح طلبان تحت تاثیر فضاسازیی های فضای مجازی قرار نخواهند گرفت اما انتقادات خود را نیز مطرح کرده و با رویکرد مطالبه گری با دولت مواجه می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه کردم به تو رای دادم

    • امرا

      ای بابا ۵سال روحانی اومده ۵ریال پس انداز نداشتم

    • بدون نام

      غلط کردن رو واسه این روزا گذاشتن

    • بدون نام

      پشت پرده ای نیست.اکثرا از وضع موجود ناراضی ند

    • کریم

      شاید درست باشه و دور وبری های آقای روحانی
      پشیمان نباشند که حتما هم نیستند
      ولی من که پشیمانم و تا به حال هیچوقت در انجام
      کاری اینقدر پشیمان نشده بودم
      بد کلاهی سرمون گذاشت

    • بدون نام

      خودتان ،خودتان را توجیه کنید

    • بدون نام

      درود بر دکتر محبوب روحانی تعداد کمی هستن که خاین ونادان وهیچ موقع به فکر مردم نبودن که این حرف های مسخره می زنند روحانی از خیلی کسایی بهتر است که هیچ در توان ندارند و ادعا آنها بیشتر از همه است

    • بدون نام

      تا چند روز دیگه کلمه پشيمانم بهردم تبدیل میشه البته کسایی که نند

    • بدون نام

      من از اول باهاش مخالف بودم ورای خالی آنداختم هر دو دوره چون این روزها قشنگ پیش بینی میکردم .........

    • بدون نام

      وضع موجود که تقصیر روحانی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقصر خود ما هستیم که فعلاً محکومیم به تحمل این افراد و این اوضاع مسخره

    • تبریزی

      بنده چون میدونست داره شعار بیخودی میده شناسناممو خراب نکردم

    • ایرانی

      شاید نجومیبگیران دوروبرش راضی باشن ولی ماهمگی پشیمانیم ...

    • امین

      چه فضا سازی فقط شما که بهتان چربیده پشیمان نیستید وگرنه کل مردم پشیمانند وهیچ کس مثل روحانی سر مردم کلاه نگ ذاشت دور اول همه چیز را گردن دولت قبل ومردم فکر میکردن درست میگه وبا امید واهی به مردم دادن دور دوم را برد ودیگر به مردم کاری ندارد وباید بدان تاریخ از او خیلی بد یاد خواهد کرد وان موقع است که ارزو میکرد کاش رییس جمهور نشده بود ویا با مردم ای کاش صادق میبودم

    • مهران

      مگه چه اقداماتی برای رفاه مردم صورت گرفته که مردم از رای دادن خودبه آقای روحانی پشیمان نباشند تازه اول راه وحدوداسه سال دیگر مانده که از هم اکنون زمزمه گرانی آب و برق وگاز و بنزین و سایر حامل های انرژی را میکنند یارانه ها را هم که دارن قطع میکنن پس چرا باید از رای دادن نه فقط به روحانی بلکه از رای دادن متنفر نشوند

    • بدون نام

      پشیمانم به روحانی رای دادم

    • جلیلی

      ناکارامدی دولت روحانی علتش خیانت به مردم است وترس او از آمریکای جنایتکار ونانی که از برکت برجام بر سر سفره مردم آمدکه مردم از خیانت سیر خوردند

    • بدون نام

      اقای روحانی از فضای باز سیاسی که بوجود اوردی ازت مچکریم اما اقتصادت ضعیف است و کار خاصی نکردی و از همه بدتر با مردم مشکلاتت را صادقانه بیان نکردی شجاع نبودی

    • شهرام

      اصلاح طلب و چپ و راست . بابا حالمون بهم خورد از کلمات منزجر کننده . به درد مردم برسین . معلومه که دارودسته روحانی پشیمون نیستن . چون همه دستشون بنده به درآمدهای کلان و رانت و........ بیخودی هم ادای دایی جان ناپلئون رو در نیارید . هیچ کسی پشت این پشیمونی نیست . فقط ملت پشیمونن که باز هم رو دست خوردند . ایندفعه کار انگیلیسا نیست .

    • سعید

      یادم هست توی همین سایت موقع انتخابات96 قسمت نظرات پر بود از «باروحانی تا1400»! اما وقتی که مینوشتم روحانی نه تنها اون وعده های 40 روزه و 100 روزه سال 92 رو به روی خودشم نمیاره! بلکه دوباره 96داره با بیشرمی وعده 100 روزه میده! داره به شعور من و شما توهین می کنه!!، با کلی ناسزا برچسب اصولگرایی و احمدینژادی بهم میزدن! هرکسی انتقاد میکنه حتما از طرف جناح مخالف نیست! اینکه گذشت اما شمارو به قرآن برای دوره های بعد منطقی باشین! زود گول حرفای قلمبه رو نخوریم چه اصولگرا چه اصلاح طلب! ما طرفدار یه جناح خاص باشیم با تعصب روی جناحمون به کسی رای ندیم شاید اون شخص از اون جناح طرفدار ما نباشه!

    • بدون نام

      یکی از شعارهای تبلیغاتی روحانی که بارها آقای جهانگیری در مناظره‌ها تاکید می کرد این بود که حامل‌های انرژی گران نشود وهی می گفت مردم گوش به زنگ باشید که رقیب می خواهد انژی را گران کند حالا خودشان می خواهند گران کنند

    • بدون نام

      یکی از شعارهای تبلیغاتی روحانی که بارها آقای جهانگیری در مناظره‌ها تاکید می کرد این بود که حامل‌های انرژی گران نشود وهی می گفت مردم گوش به زنگ باشید که رقیب می خواهد انژی را گران کند حالا خودشان می خواهند گران کنند

    • سینا

      مردم پشیمانند

    • بدون نام

      پشیمانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج