۶۴۸۱۹۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

اختلافات شخصی؛ انگیزه‌ای برای دو جنایت

دو متهم به قتل که در ماجراهای جداگانه مرتکب جنایت شده بودند، به دام افتادند. یکی از این افراد دو ساعت بعد از آدم‌کشی در حالی‌که به صحنه جرم بازگشته بود، دستگیر شد و بازداشت نفر دوم ١٠ ماه بعد از وقوع قتل اتفاق افتاد.

روزنامه شرق: دو متهم به قتل که در ماجراهای جداگانه مرتکب جنایت شده بودند، به دام افتادند. یکی از این افراد دو ساعت بعد از آدم‌کشی در حالی‌که به صحنه جرم بازگشته بود، دستگیر شد و بازداشت نفر دوم ١٠ ماه بعد از وقوع قتل اتفاق افتاد.
هر دو این افراد به دلیل اختلافات شخصی با مقتولان مرتکب قتل شده بودند. سرپرست کلانتری شهرک گلستان اعلام کرد: فردی که متهم به قتل نگهبان یک ساختمان در این شهرک بود با تلاش مأموران شناسایی و دستگیر شد.
سرگرد عبدالمجید حسنوند افزود: ساعت ٨:٦ صبح یکشنبه حسب اعلام فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در آدرس شهرک گلستان بلوار کوهک نگهبانی ساختمان، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که فردی ٦٥ساله از ناحیه سینه، پهلو و گردن مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است و علت مرگ پس از معاینات اولیه عوامل اورژانس خون‌ریزی شدید داخلی عنوان شد.
به گفته سرگرد حسنود تحت‌نظارت بازپرس کشیک قتل تحقیقات در این زمینه آغاز و مشخص شد که مقتول، نگهبان ساختمان مذکور است. وی با بیان اینکه دوربین‌های محل وقوع قتل به وسیله مأموران مورد بازبینی قرار گرفت، گفت: در این راستا ضارب شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرگرد حسنوند درباره نحوه دستگیری قاتل نیز گفت: حدود دو ساعت پس از وقوع قتل شخصا در حال انجام تحقیقات میدانی از محل بودم که فردی را شبیه به ضارب درحالی‌که مشغول پرس‌وجو درخصوص حادثه بود، مشاهده و نسبت به دستگیری وی اقدام شد. سرپرست کلانتری ١٤١ شهرک گلستان تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم و بازجویی فنی مشخص شد متهم نیز در آن ساختمان مشغول به کار بوده و به دلیل اختلافات شخصی با نگهبان ساختمان اقدام به قتل وی کرده است. سرگرد حسنوند خاطرنشان کرد: دراین‌باره پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.
در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از شناسایی و دستگیری قاتل فراری ١٠ ماه پس از ارتکاب قتل خبر داد. سرهنگ حیدر حق‌جویان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه مردی میان‌سال در بهمن‌ماه سال ۹۵ و متواری‌شدن قاتل از محل وقوع جرم، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی ۴۸ساله است شناسایی شد و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان دستگیر کردند و به فرار ۱۰ماهه متهم پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارآگاهان علت قتل اختلاف شخصی اعلام شده، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      قاتل اول می خواسته خاطرش جمع شود که مقتول مرده انشالله جامعه ای بدور از همه این خلافها باشه

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      چقد قتل و خودکشی و ......... زیاد شده ... آدم سردرد میگیره از این جور خبرا ..

    • بدون نام

      نخون گلم تو روحیت تاثیر میگذاره

    • ابی

      گندم‌جان توخسته نمیشی عزیزم ....... واقعاخسته نباشی

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        درمونده نباشی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج