۶۴۸۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

راننده کامیون، در دام عشوه‌های شیطانی

يک عمر شاگردي کردم و براي لقمه اي نان بخور و نمير رنج کشيدم. اما بالاخره به هر بدبختي که بود از شوفري نجات پيدا کردم و با گرفتن وام هاي سنگين بانکي يک کاميون خريدم.

يک عمر شاگردي کردم و براي لقمه اي نان بخور و نمير رنج کشيدم. اما بالاخره به هر بدبختي که بود از شوفري نجات پيدا کردم و با گرفتن وام هاي سنگين بانکي يک کاميون خريدم.

روزي که خودرو را تحويل گرفتم همسر بيچاره ام که هميشه در مشکلات زندگي تکيه گاهم بود، با شوق و ذوق گفت: از اين به بعد بايد يک لقمه نان بخوريم و صد بار شکر بگوييم. افسوس من قدر زندگي ام را ندانستم و متاسفانه در دومين سفرکاري با زني بزک کرده و فريبکار روبه رو شدم و اين همه بدبختي و شرمندگي برايم درست شد.

مرد ۳۷ ساله آهي کشيد و افزود: ۲ روز قبل در يکي از بنادر جنوبي کشور هنگام سرويس و تميزکاري خودرو بودم که خانمي جوان با ظاهري زننده و بدحجاب جلو آمد و باب گفت وگو را باز کرد. او با عشوه گري هاي خود دلم را لرزاند و در حالي که لبخندي شيطاني بر لب داشت، به چشمانم خيره شد و گفت: اگر ايرادي ندارد يک زن تنها با شما همسفر شود؟

با شنيدن اين جمله از زن روباه صفت به او خنديدم و بي درنگ جواب دادم: اگر افتخار بدهيد با کاميون سفر کنيد در خدمت شما هستيم. من موضوع را به شاگردم نيز اطلاع دادم و به او گفتم حواست را جمع کن چون کسي نبايد از اين مسئله بويي ببرد.

بعدازظهر آن روز ما پس از بارگيري آماده شديم تا به راه بيفتيم. باور کنيد لحظه اي که به داخل مغازه رفتم تا کمي تنقلات بخرم عکس همسر و دخترم را که داخل کيف پولم بود ديدم، تصميم گرفتم زن غريبه را از خودرو پياده کنم ولي وقتي خيلي جدي جلو آمدم تا به او بگويم پياده شود، دوباره يخ غيرتم در آتش نگاه او ذوب شد و دلم لرزيد.

من و شاگردم به همراه زن غريبه به راه افتاديم. او در طول مسير با عشوه و ناز مزه پراني مي کرد و ...!

ما پس از دو شبانه روز به نزديکي شهرستان بردسکن رسيديم و در پارکينگ مشغول استراحت شديم. در آن لحظه ناگهان تلفن همراه زن جوان زنگ خورد و او که پس از گفت وگوي تلفني خيلي ناراحت شده بود به بهانه خريد تنقلات غيبش زد. وقتي به داخل کاميون برگشتم ديدم يادداشتي با اين مضمون که در شهر منتظرتان هستم گذاشته است.

ما با تعجب از اين موضوع به راه افتاديم ولي در ايست و بازرسي، پليس خودرو را توقيف کرد و از داخل کاميون ۴۲ کيلوگرم ترياک که داخل کيف مسافرتي زن جوان بود، کشف شد. من و شاگردم تازه فهميديم چه کلاهي سرمان رفته است.

حالا نمي دانم من بخت برگشته با اين مشکل و آن همه قسط و وام بانکي چه خاکي بر سرم بريزم و چه بلايي به سر خانواده ام خواهد آمد؟

سرهنگ «حيدر مرزبان» فرمانده پليس شهرستان بردسکن درباره اين پرونده گفت: با توجه به سرنخ هاي موجود زن جوان نيز بلافاصله در حوزه استحفاظي اين فرماندهي شناسايي و دستگير شده است و تحقيقات از اين متهمان همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

راننده کامیون، در دام عشوه‌های شیطانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا

      نظر. اگه راجع به این موضوع راننده میپرسین میگم دلم خیلی خنک شد بره اب خنک بخوره حالش جاه بیاد تا اون باشه نارو نزنه به عزیزاش. منم شوهرم راننده کامیونه از هرچی راننده کامیونه بیزار و متنفرم. حالم خیلی بد شد این مطلبتان را خواندم.وگرنه اگه نظر راجع به کل نوشته هاتون میپرسین عالیه.

    • مینا

      ها ها ها دلم خنک شد!!!بره آب خنک بخوره کیف کنه

    • سارا

      خوب یاد گرفتن بدحجاب ، طرف جلوی خودشو نمی تونه بگیره می گه بدحجاب بوده حقشه آدم هوسباز

    • بدون نام

      وقتی دید دختره غیبش زده چرا کیفش رو نگشت

    • فاطمه

      همه جا آدم هرزه پیدا میشه.
      این آقا خیلی سست تشریف داشتن.
      اتفاقی که افتاده حقش بوده.

    • ماری

      ووییییی!!دلم خنک شد مردا چی هستن که خیانت کار هم باشن !!ااوف!!!

    • بدون نام

      هر چی سر این مردهای هرز بیاد حقشونه مردی که نتونه جلوی هوسشو بگیره همون بهتر که بالای سر خانواده نباشه

    • نادر

      حقته اعدامت کنن هوسباز..امیدوارم به حق همین ماه عزیز روی خوشی نبینی چون به خانم محترمت خیانت کردی.چون روی خوش همسرته وشادشو ازش گرفتی..نفرین به همه خیانت کارای دنیا..چه مرد باشه چه زن..

    • milad

      چرت بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج