جاباما
۶۴۸۳۵۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

موضع وزیر احمدی نژادی درباره «عصبانی نیستم»

سید محمد حسینی گفت: طبق روال فیلمی که مجوز ندارد، نمی‌تواند اکران شود. مگر اینکه برخی بخواهند راه خودشان را طی کنند و ارتباطی خارج از کشور داشته باشند و برای آنها فیلم بسازند.

سینماپرس: سید محمد حسینی گفت: طبق روال فیلمی که مجوز ندارد، نمی‌تواند اکران شود. مگر اینکه برخی بخواهند راه خودشان را طی کنند و ارتباطی خارج از کشور داشته باشند و برای آنها فیلم بسازند.
موضع وزیر احمدی نژادی درباره «عصبانی نیستم»

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص فیلم «عصبانی نیستم» گفت: در بحث حوادث سال ۸۸ و فتنه ای که رخ داد، فیلم‌هایی چون «قلاده های طلا» ساخته شد که در آن زمان نهادهای مختلف هم حمایت کردند؛ اما برخی فیلم‌ها همچون «عصبانی نیستم» با نگاه جانب‌داری از فتنه ساخته شدند که حتی پروانه ساخت هم نداشتند!

وی ادامه داد: تاکید همکاران ما در سازمان سینمایی، به کارگردان و تهیه کننده فیلم «عصبانی نیستم» این بود که راه قانونی ساخت آن را طی کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران افزود: اخیرا هم بحثی به وجود آمده که ظاهراً اصلاحاتی در فیلم ایجاد شده، اما آیا این اصلاحات توانسته اشکالات عدیده این فیلم را که به نوعی علیه نظام، انقلاب و مسائل مختلف ساخته شده، رفع کند!؟ احتمالاً تغییراتی در آن داده اند؛ باید ببینیم و بعد قضاوت کنیم.

وی بیان کرد: همان موقع هم راجع به مضمون فیلم بحث‌هایی وجود داشت. البته باز هم چنین فیلم‌هایی ساخته شده بود و در دوران جشنواره هم نمایش داده شد؛ اما به خاطر اینکه اصلاح صورت نگرفت این‌ها متوقف باقی ماند.

حسینی خاطرنشان کرد: طبق روال فیلمی که مجوز ندارد، نمی‌تواند اکران شود. مگر اینکه برخی بخواهند راه خودشان را طی کنند و ارتباطی خارج از کشور داشته باشند و برای آنها فیلم بسازند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان که در حمایت از فتنه ۸۸ ساخته شده است بعد از کش و قوس های فراوان قرار بود امسال در ۲۸ آذر اکران شود اما نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از اکران نشدن این فیلم خبر داد و در ادامه سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد این فیلم در زمان مقرر اکران می شود اما وقتی که به تاریخ مشخص شده نزدیک شدیم شورای صنفی نمایش گفت اکران فیلم به دلیل تراکم اکران فیلم ها به تعویق افتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیره تحمیلی

    • بدون نام

      خسارتی که فتنه ۸۸ به این مملکت وارد کرد قابل جبران نیست بعد عده ای خودفروخته بیایند وبه حمایت از آن فیلم بسازند!!!

    • لیلا

      در مقابل تنها یک فیلم که نامش عصبانی نیستم است چندین فیلم مثل قلاده های طلا و.... چندی پیش از انتخابات ریاست جمهوری تندروها تلاش داشتند که فیلمی که یک طرفه بود و بر ضد اصلاحات بود رو نمایش بدن که در انتخابات اقبال بیشتری داشته باشند که اجازه داده نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج