۶۴۸۹۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مشخصات فنی نوکیا ۹ لو رفت

بخشی از مشخصات فنی نوکیا ۹ (Nokia ۹) از طریق FCC لو رفت. گوشی جدید نوکیا با نمایشگری جدید، دوربین دوگانه و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ در راه است.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: بخشی از مشخصات فنی نوکیا ۹ (Nokia ۹) از طریق FCC لو رفت. گوشی جدید نوکیا با نمایشگری جدید، دوربین دوگانه و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ در راه است.

بعد از صدور گواهی‌های مختلف برای محصول آینده فنلاندی‌ها، حالا کمیسیون ارتباطات فدرال با انتشار بخشی از مشخصات فنی نوکیا ۹ و تصویر صفحه «درباره گوشی»، اطلاعاتی از این تلفن هوشمند را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده که در نوع خود جالب است.

مشخصات فنی نوکیا 9 لو رفت
پرچمدار جدید نوکیا به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و اولد که توسط شرکت ال جی ساخته شده، تجهیز و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده خواهد داشت. وضوح صفحه و نسبت این پنل نامشخص است؛ به همین جهت در رابطه با نوع طراحی این گوشی نمی‌توان قضاوت کرد. به علاوه، کاربران می‌توانند محتوای مختلف را در حافظه ۱۲۸ گیگابایتی UFS ۲.۱ ذخیره کنند.

جدای از سخت افزار قدرتمند، این تلفن هوشمند باز هم با دوربین دوگانه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اگرچه در بخش پشتی از دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است، اما دوربین سلفی با سنسوری ۵ مگاپیکسلی تولید خواهد شد. این در حالی‌ست که نوکیا ۸ به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تجهیز شده بود. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با نوکیا ۹ می‌توان به باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات، اندروید ۸.۰ اوریو، کابل یو اس بی و یک هدفون که به نظر می‌رسد هردو توسط یک شرکت ساخته شده باشند، اشاره کرد.

گفته می‌شود دستگاه پیش رو، طی مراسمی رسمی در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) توسط اچ ام دی گلوبال رونمایی خواهد شد.
مشخصات فنی نوکیا 9 لو رفت
مشخصات فنی نوکیا 9 لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج