adexo3
۶۴۹۴۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پل‌ها و تونل‌های تهران در برابر زلزله امن هستند؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره وضعیت ایمنی پل‌ها، تونل‌های شهری، شبکه معابر و همچنین خطوط متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره وضعیت ایمنی پل‌ها، تونل‌های شهری، شبکه معابر و همچنین خطوط متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

محسن پورسید آقایی درباره وضعیت ایمنی شبکه معابر، پل‌ها و تونل‌های شهری پایتخت در برابر حوادثی مانند زلزله، اظهار کرد: پل‌ها و تونل‌های شهری تهران قطعا ایمن هستند و آنها با استانداردهای خودشان ساخته شده و تمام آیین‌نامه‌های ایمنی در ساخت آنها رعایت شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره‌ این‌که در زمین لرزه شب گذشته تهران تونل‌های شهری و پل‌ها مسدود شده‌اند، گفت: چنین اتفاقی نیفتاد و همه آنها باز بودند. امروز نیز تمامی این مسیرها باز است چرا که مشکل ایمنی ندارد.

پورسید آقایی در خصوص وضعیت ایمنی خطوط متروی تهران و برخی شایعات مبنی بر این‌که مردم از مترو استفاده نکنند، اظهار کرد: خطوط متروی تهران کاملا امن است و هیچ وقفه‌ای در حرکت قطارها وجود ندارد. مردم به این شایعات توجه نکنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: همانطور که گفتم پل‌های شهری، تونل‌های شهری و خطوط مترو کاملا امن است و اتفاقا در ساخت آنها مقاومت در برابر چنین حوادثی پیش‌بینی شده و اگر زلزله خیلی عجیبی در تهران رخ ندهد این سازه‌ها و فضاها کاملا مقاوم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج