adexo3
۶۴۹۴۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توصیه‌هایی برای کاهش استرس در شرایط بحران

معاون فنی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت توصیه‌هایی را برای کاهش استرس و حفظ سلامت روان در شرایط بحرانی مطرح کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون فنی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت توصیه‌هایی را برای کاهش استرس و حفظ سلامت روان در شرایط بحرانی مطرح کرد.

علی اسدی گفت: در زمان وقوع بحران از نشر و گسترش اخبار مربوط به موارد احتمالی مصدومین و کشته‌ها در فضای مجازی خودداری کنید. همچنین کودکان را در کنار خود نگه‌دارید و تا حد امکان از آنها جدا نشوید. مسؤولیت نگهداری از کودکان و سالمندان را به یکی از افراد جوانتر خانواده بسپارید. اخبار و اطلاعات مربوط به حادثه را فقط از طریق رسانه‌های ملی گوش کنید.

وی با بیان اینکه مردان در زمان بحران تلاش نکنند که همه کار را خودشان انجام دهند و متناسب با توان سایر اعضای خانواده به آنها مسؤولیت دهند، ادامه داد: از رفتارهای انفرادی، هیجانی وقهرمانگرایی بپرهیزید. با ارسال پیام‌های مثبت مثل اینکه کسی کشته نشده ، یا کسی آسیب جدی ندیده ، تخریب زیاد نبوده، نیروهای امدادگران اورژانس، هلال احمر، پلیس و مسئولین در محل حادثه حضور دارند، به دیگران امید و آرامش بدهید. همچنین به دستورات نیروهای اورژانس، امدادگران، پلیس و پزشکان گوش کنید و این دستورات را اجرا کنید.

بنابر اعلام کانال تلگرامی معاونت درمان وزارت بهداشت، اسدی همچنین اظهار کرد: سعی کنید کنار هم باشید و درحین آرامش، هوشیار باشید. در عین حال سعی کنید فعالیت‌های روزمره و ساده زندگی را در کنار هم انجام دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج