۶۵۰۱۳۵
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

اصولگرایان شعار پشیمانم را مطرح می‌کنند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق‌های فکر اصولگرایان موضوعاتی همچون «پشیمان هستیم» را علیه دولت و روحانی مطرح می‌کنند، وگرنه اصلاح‌طلبان از دولت و رییس‌جمهوری حمایت می‌کنند و از انتخابشان به هیچ وجه پشیمان نیستند.

ایرنا نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق‌های فکر اصولگرایان موضوعاتی همچون «پشیمان هستیم» را علیه دولت و روحانی مطرح می‌کنند، وگرنه اصلاح‌طلبان از دولت و رییس‌جمهوری حمایت می‌کنند و از انتخابشان به هیچ وجه پشیمان نیستند.

جلال میرزایی اظهار کرد: اتاق های فکری در جریان اصولگرا وجود دارد که طراحی‌هایی دارند و به نوعی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دنبال حفظ رای ۱۶ میلیونی خود و برنامه ریزی برای تضعیف پایگاه اجتماعی دکتر روحانی و اصلاح طلبان بودند. بیان موضوعاتی همچون پشیمان هستم، محصول این اتاق های فکر است.

وی افزود: در این زمینه بیگانگان نیز با بیان این شعار، هدفشان تضعیف ایران و تشدید اختلافات داخلی است و می خواهند از شرایطی که ایجاد شده در راستای منافع خود استفاده کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: در حوزه سیاست کنش و واکنش هایی وجود دارد که این مساله طبیعی است، اصلاح طلبان اگر نقدی به دولت و عمکرد روحانی دارند، نقد درون خانوادگی است، آنان مانند اصولگراها نیستند که به سمت تقدس گرایی بروند و انتقاد نکنند.

میرزایی ادامه داد: این انتقادها در راستای اصلاح است و به معنای پشیمانی نیست. ما از دولت حمایت می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آق من ی اصلاح طلبم کسی هم منو مجبور به کاری نکرده من ی شهروند عادی هستم که موقع رای گیری شدیدآ به من و امثال من نیاز داشتید و دارید من بشدت از اینکه به روحانی رای دادم پشیمانم این بار به ی اصول گرا رای میدم حداقل میدونم واس مردم عادی خوب کار میکنند نه اینکه واس اشرف زاده ها و نماینده ها کار کنه وحقوق چند صد میلیونی صادر کنه. کارگرجماعت بدبخت تو سرما گرما جون میده اونوقت حقوق نماینده ها چندصد میلیون زیاد میشه .

    • بدون نام

      پشیمان هستیم

    • مینا

      شما دروغ می گویید....شما از دماغ سوخته ها هستید.

    • بدون نام

      عزیزم دنبال راه فرار نباشید دنبال راهی باشی دل مردم را بدست بیارید مشکلات مردم بیکاری گرانی اینا هستند اینکه میگید الوصول گراها شعار میدن این حرف مفته تو جامعه ما اصول گرا و اصلاح طلب مطرح نیست شعار مردم که خیلی ساده هست آدم کر هم می فهمد اینکه بیماریم توان پرداخت هزینه های روز مره خود رو نداریم از سازنده این برنامه خواهش دارم مردمی باشد طرف روحانی یا اصلاح طلب رو نگیر خود رو از جنس مردم بدون نه آقازاده ها

    • بدون نام

      شما میگید طرف مقابل این کمپین رو به راه انداخته ولی اینطور نیست.من یک ادم عادی هستم و من هم پشیمونم.از این که می تونستم به یه ادم لااقل با انصاف رای بدم که متاسفانه ندادم.

    • بدون نام

      اصول گراها کاری بلد نیستن جز تفرقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج